Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tulandro schreef:Voor het kwpn wel. Je mag de naam veranderen, maar dan moet het wel weer met dezelfde letter beginnen.
CharOn_lOver schreef:oke maar ik dacht dan is het mischien makkelijker als we weten hoe die heet
CharOn_lOver schreef:laat maar jij snapt het denk ik niet...
maar het maakt niks uit...
kijk ik bedoelde met welke letter begint de naam dan?
en wat voor een ras is het...
dan weet ik het wel dan kon ik je helpen...
maar ja goretjes amanda
maar jij wouw het niet zeggen of snapte mij niet echt 
anne_vw schreef:Tulandro schreef:Voor het kwpn wel. Je mag de naam veranderen, maar dan moet het wel weer met dezelfde letter beginnen.
is dat alleen bij het KWPN zo?
Dus mijn paard uit 2003 (W) moet een sportnaam hebben die met een W begint?
Of bedoel je gewoon dat je op een startlijst een andere naam wilt hebben? Volgens mij mag je dat zelf verzinnen, maar als je het officieel wilt maken, dan moet je echt met de letter W beginnen.. Tulandro schreef:
Of bedoel je gewoon dat je op een startlijst een andere naam wilt hebben? Volgens mij mag je dat zelf verzinnen, maar als je het officieel wilt maken, dan moet je echt met de letter W beginnen..
anne_vw schreef:CharOn_lOver schreef:laat maar jij snapt het denk ik niet...
maar het maakt niks uit...
kijk ik bedoelde met welke letter begint de naam dan?
en wat voor een ras is het...
dan weet ik het wel dan kon ik je helpen...
maar ja goretjes amanda
Ik begrijp jou heel goed, maar jij mij niet.
Ik hoef toch geen naam.
Mijn paard komt uit 2003 en ik wil alleen weten of de sportnaam dan moet beginnen met een W ofniet.
verder niet.
Tulandro zegt net dat, dat bij het KWPN wel moet dus ik weet genoeg.
EsSther schreef:je mag een paardensportnaam 2 keer veranderen, op startkaarten oid, als je de naam dan nogmaals wilt veranderen kost dat geld.
je mag een paard elke naam geven die jezelf wilt. alleen voor de jaargangen is het makkelijker omdat je aan de naam van het paard zijn leeftijd kan afleiden.
Zep schreef:Voor de startkaart maakt het niet uit, de stamboeknaam kun je tot ze 3 zijn bij het KWPN veranderen, maar dan ben je wel aan de regels van het KWPN gebonden

Anne_ schreef:Hoe zit het dan met IPS vóór een naam, dat lijkt me ook een sportnaam..
Sammie schreef:Anne_ schreef:Hoe zit het dan met IPS vóór een naam, dat lijkt me ook een sportnaam..
Dat is een sponsoring. Werkt dacht ik net iets anders.
), omdat hij al 18 is heeft dat paspoort dus niks met stamboekpapier te maken, dat is veel later uitgegeven.