Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

misssixty schreef:En ze zeggen ook dat je met je laarzen in een warm bad moet en dat ze dan helemaal goed gaan staan naar je voet.
Alleen dat heb ik nog nooit gedufd.
alleen zou ik dat ook niet durven
volgende x toch maar ff beter inlopen
Jorissie schreef:heey ik weet wel een goede alleen moet je wel zakjes om je voeten doen als je dan je laarzen aan doet.
Zet de warme kraan aan en laat hem goed warm worden. Houd dan je laars er onder en laat hem vol lopen net to boven je enkel. Doet dit ook met de andere laars.
Kiep ze dan weer leeg en trek ze aan. Dan gaan rijden, fietsen of wat dan ook en ze zitten bijna gelijk goed.(hoogstes zere knieholte als ze heel hoog zijn).
Dit werkte bij mij heel goed en eigenlijk bij iedereen op stal bij mij.
Veel succes in ieder geval.
... Ik denk dat ik liever eerst een paar weken afzie, haha
!
ik weet het ik heb nieuwe petrilaarzen weetje hoe pijn joo ma een paard weken zitten ze als gegooten maar sterkte ik heb nog steeds blauwe plekken van die laarzen maar ik schitter wel supper bij de wedstrijden

wahah, mijn vader zie altijd duitse officier tegen me, en dankzij mijn fijne laarsjes heb ik litteken weefsel op mijn hak zitten, maargoed na 1.5 maand waren ze fijn ingelopen, en ze rijden heerlijk, dat wel, het is even doorbijten, kon mijn been amper buigen, en had de orde striemen in mijn knie-holte staan, maar het is het waard! 
lizzielove schreef:ik weet het ik heb nieuwe petrilaarzen weetje hoe pijn joo ma een paard weken zitten ze als gegooten maar sterkte ik heb nog steeds blauwe plekken van die laarzen maar ik schitter wel supper bij de wedstrijden
![]()
![]()
![]()
... Dus maar wat verder gewoon inlopen
...
maar mijn eerste wedstrijden zijn in zich en dan kan ik echt niet in de ring verschijnen hiermee.
!