divoza

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

geit

divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 20:29

ben ik de enige die niet fan is van divoza?
ik hoorde alleen maar positieve verhalen dus ik vandaag erheen in heteren voor schoenen en chaps.
ik vond het maar niks.
kon niemand vinden die me even kon helpen,kon niet eens handschoenen vinden behalve een paar gare die in een kruiwagen lagen ofzo Clown .
zmaja volgens mij is verder iedereen alleen maar positief over divoza.

geef mij maar bos ruitersport in scherpezeel.
lekker klant vriendelijk,de hele winkel werd voor me overhoop gehaald Bloos

Vivande

Re: divoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 20:37

Ik vind ze wel fijn? Haha!

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 20:38

Ben er gisteren nog geweest.

Mij werd 3 x gevraagd of ze me konden helpen Clown

Die kruiwagens geven aan dat het in de opruiming is, ze hebben hele mooi handschoen hoor Lachen

En klantvriendelijk, tja,... vind het niet slecht.

geit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 20:41

suusje26 schreef:
Ben er gisteren nog geweest.

Mij werd 3 x gevraagd of ze me konden helpen Clown

Die kruiwagens geven aan dat het in de opruiming is, ze hebben hele mooi handschoen hoor Lachen

En klantvriendelijk, tja,... vind het niet slecht.

jij hebt dus gewoon alle kan ik je helpen vragen voor deze week opgemaakt Vork

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 20:47

uh .. dan heb 'k ook een aandeel gehad in het opmaken van die kanikjehelpenvragen. Clown

'k ben er vorige week geweest .. 1e keer dat 'k er kwam .. en ze kwamen bij mij ook vragen of ze me misschien konden helpen .. ze hebben geholpen met het uitzoeken van laarzen .. meisje ging nog voor me in het magazijn kijken .. meisje liet nog weten welke rijbroeken er in de aanbieding waren incl. beschrijving dat die wel belachelijk klein uitvielen .. etc.

'k vond ze wel klantvriendelijk & spontaan eigenlijk Knipoog

edit : 'k was overigens ook in Heteren.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 20:50

ik heb er niet zoveel problemen mee hoor, red me wel als ik iets niet kan vinden vraag ik het Lachen

laast ook een keer. had ze even gezegt waar ik moest zoeken, en later kwam ze nog vragen of het gelukt was.

oke sommige van divoza mag ik ook niet... maar ach Knipoog

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 20:54

Ik ben wel een Divoza-fan. Kom er al jaren en winkelmeisjes/jongens zijn altijd heel behulpzaam. Wat ik zo fijn vind is dat je er ruime keuze hebt en ongestoord úren kan rondlopen en (gratis Lachen ) koffie- of fris drinken. Het is gewoon een uitje. Daarbij zijn er vaak mooie aanbiedingen.

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:00

Voor mijn verjaardag wilde ik een knalgele reflectie uitrijdeken. Aangezien mijn familie in het noorden woonde, ging mijn schoonzus naar Divoza. Maar helaas geen gele uitrijdeken. Zowel zij als ik waren erg verbaasd dat ze die niet hadden. Ze staan als een van de grootste bekend in Nederland en verkopen geen reflectie uitrijdekens. Jammer, een gemiste kans. Haha! Tong uitsteken

geit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 21:28

ik ben volgens mij echt de enige die het niet alles vind hahahaha
maar mischien kwam ik net op een slecht moment Tong uitsteken

Maybe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:31

Leuke winkel, maar verstand van zadels hebben ze niet. Ik mocht er een meenmenen en passen, maar er geen beugels aan hangen en er alleen bovenop gaan zitten. en zeker niet mee draven of een galop maken.

geit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 21:33

euhm en hoe weten hun dat je je daaraan hou??? hahaha beetje raar

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:43

Ik heb over het algemeen geen problemen met Divoza, ze leveren niet altijd goede service maar als je een beetje mondig bent krijg je een hoop voor elkaar Haha!

de zadelpasservice is dikke sh*t maar voor rijkleding, dekjes, dekens enz zijn ze zeker wel geschikt!

geit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 21:44

ik ben toch best goed gebekt maar iemand vinden die daar werkt?? haha heb echt die hele winkel afgezocht,er stond er 1 hele tijd bij de kassa heel druk te zijn en er liep er nog 1 rond die van hot naar her rende.

ben gewoon zo'n grote zaak niet gewend,als ik bij bos binnekom dan word bijna nog voor je binne bent de winkel al overhoop gehaald Tong uitsteken

CowBoy21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:47

ik heb een paar weken terrug aan de divosa een jc saffier zadel verkocht voor 125.00euro nu staat hij te koop voor 399.00euro

ik moest wel even slikken toen ik dat zag

en klantvriendelijk zijn ze er niet echt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:48

Maybe schreef:
Leuke winkel, maar verstand van zadels hebben ze niet. Ik mocht er een meenmenen en passen, maar er geen beugels aan hangen en er alleen bovenop gaan zitten. en zeker niet mee draven of een galop maken.

mijn zusje had er ook een zadel weg om te passen, heeft er ook meegereden, zelfs naar buiten om naar tweespan te rijden er daar te vragen of het goed lag, ze kon hem nog gewoon terug doen Knipoog

ze zijn er idd wel klantvriendelijk, maar heb wel het idee dat ze je soms iets willen aansmeren, ging rijbroeken passe, zaten te strak, dus ik zei ik kan niet goed rekken met die dingen, ze zitten te strak, zegt ze oo maar dat rekt wel uit.. ja maar ik heb liever een maatje groter.. ja maar ze rekken wel uit, en zo hoog hoef je je been vast ook niet te tillen? nou moet voor stage op grotere friesen dus wel.. ach die zijn niet zo groot, zo groot ong? maakt ze een gebaar van ong 1.20 Sigaar wat voor friesen zij gezien heeft weet ik niet?? maar toen kwam er een andere die het wel met me eens was, en heb de grotere gekocht..

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:49

Ik heb eerder weleens een probleem gehad met laarzen, daar wilden ze niks aan doen. Totdat ik mijn mond open trok, toen hebben ze het wel geregeld voor me Haha!

Happyveer: Ja zij moeten natuurlijk wel wat verdienen aan een inruilzadel anders hebben hun er ook niks aan Knipoog

_Unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 21:52

Ik ga echt áltijd naar Divoza in zoetermeer. Vind het zó'n goede winkel! Hier komen ook altijd mensen vragen of ze je moeten helpen, en je kan ook écht alles aan ze vragen, en ze leggen alles gelijk uit hoe het werkt enzo.
Nee, ik wil nix anders dan Divoza Tong uitsteken

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 22:00

Hmm in Heteren struikel je toch echt over het personeel.
En de handschoenen liggen achter de kassa Knipoog

mandy101

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 11:32

Ik ga altijd naar de divoza in leek als het druk is moet je wel even op iemand wachten die je kan helpen maar ik heb er eigelijk nooit problemen gehad en alles is ook goed te vinden.

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 11:58

Ben in de vakantie nog naar Divoza in Leek geweest..
Echt alles kun je wel makkelijk vinden..
Heb nergens moeten wachten om iets te vragen..
Was bijv. ook mijn fietssleutel ineens kwijt..had het even gevraagd bij de kassa daar,,ja hoor..ze hadden het al gevonden in die paar minuten dat ik hem kwijt was !..Hadden ze gewoon netjes daar bij die kassa bewaard..
En ze helpen je daar ook goed...ervaren enzo..
Ben zelf niet in Heteren geweest,,is nog wel het dichtste bij,,maarja..toen was ik toevallig bij Leek in de buurt Tong uitsteken..
Ben er wel tevreden over !:)

Mayra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 12:01

Ik heb geen problemen met de Divoza, een fijne winkel waar je uren in kan rondlopen.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 12:06

ik ga altijd naar Divoza in leek
binnenkort waarschijnlijk weer met een vriendin, maker we er echt een uitje van Haha!
Maar ik ben super tevreden over divoza hoor!
nooit problemen mee gehad Lachen

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 12:07

Ik vind Divoza ook fijn heb er ook nog geen problemen mee gehad

missK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 13:23

ik heb een beetje gemengde gevoelens bij de divoza... de ene keer denk ik, ja fijn! Maar dr zijn ook keren dat ik denk: tja...
Vind het bijvoorbeeld zo stom dat ze aanbiedingen hebben, van bijvoorbeeld eigen merk jophers, maar vervolgens is er nog maar 1 paar van die jophers te vinden en dan in maat 37 (en dat heb ik niet Boos! )

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 15:50

die handschoenen lagen bij de kassa, dus logisch dat je ze niet kon vinden Haha!.

Ik vond dat ze daar wel vriendelijk waren hoor Ja, niks mis mee.