startkaarten!!!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

omaxje

startkaarten!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 09:35

hallo iedereen! Haha!
ongeveer 3 a 4 weken geleden heb ik een nieuwe startkaart aangevraagd, maar heb 'm mog steeds niet binnen.... Verdrietig
zijn er nog meer mensen die ook een startkaart hebben aangevraagd, en dat het zo lang duurde? schijnbaar was er een storing bij de KNHS, maar ondertussen is deze al lang opgelost, en zouden er al heel wat startkaarten uitgerijkt moeten worden.
of weten jullie misschien een oplossing, dat ik er als nog zo snel mogelijk aan kan komen? want ik heb 'm namelijk hard nodig.......
alvast bedankt! Knipoog
groetjes omaxje xxx

Jett_

Re: startkaarten!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 09:37

Ik heb dat vorig jaar ook gehad en ben gewoon heeltijd gaan bellen!! ook gezegd dat er spoed achter zat! Uiteindelijk na heel wat telefoontjes heb ik em nog vrij snel gekregen!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 09:42

waarom vraag je dat dan hier en niet aan de KNHS of julloe secretariaat?

Daarbij kan je weten dat er vanaf Oktober werkvooraden en achterstanden ontstaan ivm afmelden en iedereen die heeft gewacht ivm de half geld actie!

Aan het eind van het jaar duurt het nu eenmaal wat langer.

omaxje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 09:50

amondi schreef:
waarom vraag je dat dan hier en niet aan de KNHS of julloe secretariaat?

Daarbij kan je weten dat er vanaf Oktober werkvooraden en achterstanden ontstaan ivm afmelden en iedereen die heeft gewacht ivm de half geld actie!

Aan het eind van het jaar duurt het nu eenmaal wat langer.

heb al regelmatig contact gehad met 't secretariaat van m'n vereniging, maar die zeggen telkens: ''Jaa, geduld hebben, we verwachten dat 't komende week binnenkomt'' maar ontertussen zijn er al weer bijna 4 weken voorbij....dus daarom vraag ik het hier, snappie?

_inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 09:54

O dat was bij een vriendin van mij ook ze ging ook de hele tijd naar secretariaat zelfde antwoord komt zo snel mogelijk

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 14:45

Je startkaart wordt automatisch verlengd voor volgend jaar of bedoel je dat niet?

Anders zou ik zelf eens naar het knhs bellen als ik jou was.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 16:40

idd zelf naar de knhs bellen

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 17:03

Bel zelf de KNHS op. Als je al wedstrijden hebt gepland vraag dan ook je combinatinummer op vaak hebben ze die al wel of kunnen ze die snel aanmaken. met dat nummer kan je starten met een blanco coupon. Bel ze minimaal 3 keer per week zodat ze er goed gek van worden. dat helpt enorm bij de knhs

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 10:23

3 keer per week?! 3 keer per DAG!!! Anders krijg je geen reactie. Ik word er stontziek van die KNHS...

snowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 10:26

Ik heb nog nooit lang moeten wachten gelukkig, alleen wel een fout op de kaart en dat duurde ook 3 keer voordat die goed was. Idd heel veel bellen.

xCarlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 10:30

ik heb ook heel veel gezeur met het KNHS. ik heb een startkaart aangevraagd. Ik kwam er voordat ik het op had gestuurd achter dat we m nooit hadden gechipt. Nou netjes gedaan. Briefje van de dierenarts met het chipnummer en handtekening en alles. Zodat ze toch een startkaart konden maken (ze hadden de gegevens dus zo) Kregen we een brief. Dit was niet goed. Ze wilde echt een kopie van het paspoort met de STEMPEL erop. Nou goed, gelukkig was het paspoort al weer terug thuis, snel een kopie gemaakt meteen opgestuurd.. we hoorden niks meer.. maar we kregen ook niets. Opgebeld.. Ja sorry er had een begeleidende brief bij gemoeten!! Maar hoe weten jullie dan dat dat erbij moest? Omdat we hier alles voor ons hebben.. Ja maar als jullie alles voor je hebben kunnen jullie toch een startkaart maken?? Nee jullie moeten nog een keer die kopie opsturen met een begeleidende brief!!! Nou toen had ik het niet meer...!!!! ik werd zooo boos.. Nou zit ik dus al heel lang zonder startkaart.. Gelukkig mag ik wel overal buiten mededinging starten (Als ik het hele verhaal vertel) As zondag heb k weer wedstrijd met hem. en nog geen startkaart!! Wordt er echt gek van!!

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 10:34

Das toch niet normaal!!!!!! En jij misschien telkens punten rijden en ze niet kunnen krijgen omdat die stomme KNHS hun werk niet normaal doet... Kan hier zó kwaad om worden....

xCarlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 10:36

ja idd. Ik heb nu eigenlijk al 2 winstpunten dacht ik.. Maar ja, die zijn dus niet echt.
Maar ja, t maakt hun niet uit hoor.. Hun hebben alle tijd.

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 10:47

Ja hun wel, de idioten!!! Als ze hun werk nou es gewoon deden, zo lastig kan t toch niet zijn.... *komtstoomuithaaroren*

nandor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 10:51

Knhs heeft misschien ook wat drukkere periodes.
Ik heb er nooit geen last van, we hebben een secretariaat bij ons op de club, en dan moeten we daar onze startkaart aanvragen.
Binnen 3 á 4 weken heeft de club ze binnen.
ik weet niet of jij lid bent van een club, maar misschien een goed idee om deze handigheid ( als ik hem even zo zou mogen noemen) ook in te stellen bij jou op club suc-6 verder en laat je het even weten als je de startkaart binnen hebt? ben benieuwd !!!

xCarlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 11:06

tsjah, en ik werd gewoon super pissed toen ze zeiden dat ze het allemaal voor hun hadden liggen.. maar die begeleidende brief ontbrak.. JA NOU EN. je hebt de spullen toch.. die brief gooien ze toch weg!

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 11:12

ik had al gehoord dat er vertraging van ong. 4 weken was.

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 13:58

Ik heb mijn startkaart begin oktober nog aangevraagd voor het laatste kwartaal. Ik heb hem nog steeds niet binnen! Boos!

Ik snap er niks van..

nandor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 11:46

Knap banketstaaf.. Vork
'k weet niet waar de KNHS mee bezig is maar 't is niet veel goeds
Bloos Nagelbijten / Gniffelen

nandor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 11:47

't woord L,u,l,l,i,g mag je dus niet typen Bloos
dus vandaar banketstaaf Tong uitsteken

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 12:09

Carly22 schreef:
tsjah, en ik werd gewoon super pissed toen ze zeiden dat ze het allemaal voor hun hadden liggen.. maar die begeleidende brief ontbrak.. JA NOU EN. je hebt de spullen toch.. die brief gooien ze toch weg!

heb je echt alleen een kopietje van een paspoort in een envelope gepropt, zonder er even bij te vermelden bij welke aanvraag hij hoorde??? Slapen

Goh, hoe kunnen ze!
Sorrie hoor, maar als je een fout maakt, reken dat dan ook jezelf aan! Dat paard kan wel met 2 of 3 mensen een startkaart hebben! Zij hoeven dat toch niet voor jou te weten?

xCarlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 13:48

als ze niet weten bij welke aanvraag het hoorde zijn ze wel HEEEEEEEEEEEEEEEL dom!!! Ze hadden alles van mij en van het paard, levensnummer en persoonsnummer van mij! Dan hoeven ze alleen maar even iets in te typen en dan hebben ze de gegevens. Als ik dan opbel (je moet even GOED lezen!!! want dat heb ik ook al gezegd) en ik vraag hoelang het nog duurt en ik krijg te horen dat ik er een begeleidende brief bij had moeten doen TERWIJL ZE ALLE GEGEVENS PLUS DIE KOPIE BIJ ELKAAR VOOR ZICH HEBBEN LIGGEN!! want dat zeiden ze nl.. Nou sorry maar dan heb je t bij mij echt even verkeerd gedaan!!!

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 13:49

Bij onze vereniging hebben we de nieuwe startkaarten altijd binnen een week binnen!

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 21:41

Is het weer eens zo laat Slapen
We hebben paar jaar terug 3 maanden op de startkaarten mogen wachten, waarom nog steeds geen idee van eigenlijk.
Ook als er een klein foutje zit bij hetgeen wat opgestuurd moet worden, word een startkaart ook niet aangemaakt. en ze geven hiervan ook geen melding.
En als je je startkaart binnenhebt goed controleren of alles klopt, want dit gaat ook geregeld mis.

Dus gewoon bellen, bellen, bellen..................

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 10:24

Gewoon allemaal lid worden bij RV de Sasruiters!