Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
bij mij ging het ook niet super hoor!! Hij is ook heel wild in zn eentje in de ring!! MJa kUS
delete schreef:Zolang je zelf vind dat het goed is gegaan, is het goed gegaan. Het hoeft inet altijd van je punten af te hangen!
Succes verder.
Gefeliciteerd!
barlie schreef:Voor de allereerste keer is het heel netjes om 174 p te halen. Dus wees maar trots op jezelf en op je paardje.
Ik zie veel volwassenen ook in de B. Dus gewoon proberen met je Fries.
GeartsjeS schreef:Hay, ik heb al jaren een eigen paard (7 jaar). Nu heb ik een nieuw paard (1 jaar beleerd), hij is heel goed en ik wil graag wedstrijden met hem rijden, hij is namelijk een toppertje en ik vindt het zonde om het niet te doen.
Alleen is het zo dat ik 19 jaar ben en ik ben bang dat iedereen veeel jonger is dan mij... Is dit ook zo, of valt het mee, zijn er ook wel ouderen ruiters die rijden in de B.
ik wil dus ook binnenkort beginnen met wedstrijden rijden...(dan ben ik wel bijna 20)... zijn er meer mensen die dit hebben?
btw, ik rijd met een fries... is dat een nadeel t.o.v. andere paarden?
heb eens gehoord dat de meeste juryleden niet heel erg gecharmeerd zijn van friese paarden in de dressuur...
Als je goed rijdt, ben je zo in de L1
lijkt me erg leuk om te doen...
uhum...
hij gaat nogeen beetje hard haha komt goed