Dit is bij verkoop NIET vermeld, en wordt door de eigenaren ook ontkent, echter heb ik inmiddels een advertentie van hen gevonden waarin men aangeeft dat zij "licht weeft", sorry dit is geen licht weven, maar het is hoe dan ook niet gemeld!!
De vorige eigenaren hadden gezegd dat het paard ten alle tijden terug naar hen toe moest, nu ik het paardje echter na tien dagen om deze reden terug wil doen willen ze er 300 euro minder voor terug geven onder het mom van wij hebben gebracht (daar stonden ze zelf op) wij moeten halen (wij willen hem best terugbrengen) we hadden hem in de tussentijd in de lessen kunnen gebruiken (bij koop is aangegeven dat ze zelden in de lessen gebruikt werd) en meer van dat soort smoesjes.
Daarnaast suggereert men dat ik het paard verpest en verslechterd zou hebben,
zij deed dit bij hen immers niet.
Ik vind deze "eis" verre van reeel, en hoor verder van alle kanten dat weven een koopvernietigend gebrek is, mits gemeld binnen zes weken, waar we dus ruim inzitten.
Een telefoongesprek deze middag liep volledig uit de hand, waarbij de verkoper op een gegeven moment opgehangen heeft.
Nu wil ik ze dus een mail gaan sturen met daarin dat ze verplicht zijn het paard (voor het betaalde bedrag) weer terug te nemen, echter dit zou ik graag staven met bewijzen. Ik heb al aardig lopen zoeken, maar kan niet hele duidelijke info vinden.
HELP!! Wie weet er goede duidelijke info hierover op het internet?????
Bovendien heb ik contact gehad met de eigenaar van de website welke heel meewerkend was, en me toegezegd heeft dat ik zo de orginele mails kan krijgen die zij ontvangen had waarin de advertentietekst stond!