Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Margreet schreef:Mijn mooiste ervaring moet nog gaan komen: na jaren van kwakkelen, altijd kreupel zijn, altijd wat mankeren, tot met twijfels over afmaken aan toe gaat het dan nu toch gebeuren: Gipsy en ik gaan op wedstrijd! En alleen dat gegeven vind ik al geweldig! Hoe het gaat kan me niet zoveel schelen (al is het meegenomen als het goed natuurlijk), het mooiste vind ik DAT we gaan!
(God ik word oud....) Die liep gewoon helemaal perfect en toen zat ik echt ergens op wolk nr 9 a afloop.
, tweede was hij een beetje leeg, maar bleef er toch aan trekken, en mijn dag kon echt niet meer stuk!!!!!
(Gelukkig voor mijn zelfvertrouwen was ik idd 1e met 171 pnt)
. Hier heb ik dus nog steeds lol over
Fitzroy schreef:Maarre, je kunt wel zo'n topic beginnen maar dan moet je zelf wel een eerste aanzet geven, dus wat was jouw mooiste wedstrijdervaring, Eyes?
). Eyes schreef:Naderhand wel vele semi-actieve mooie wedstrijdervaringen mee mogen maken. Maar of men daarop zit te wachten?? (gaat uiteraard over küren).
Ik was bloednerveus en dacht dat het nooit goed kon gaan. Na de dressuur stond ik derde en toen moest ik toch echt een rondje door het keukenhofbos...het huilen stond me bij de start nader dan het lachen, maar ik moest er toch doorheen(angst voor hoge hindernissen heb ik nog steeds wel een beetje hoor
). Bij de finish had ik een supergevoel
Ik was als een van de weinigen foutloos en binnen de tijd
Stond zelfs even 1, maar door een pechbalkje in het springen werd ik uiteindelijk 2 met 0,1 punt achterstand
Dat was ook wel heel gaaf...
! Ik zal 't is ff uitleggen!
. De proef was afgelopen en ik ging Dandy afzadelen.. werd ik me daar toch ff misselijk.. alles eruitgekotst (ZENUWEN
). Toen het spannendste moment.. de prijsuitreiking
.. 5e plaats.. ik niet, 4e plaats.. ik niet, 3e plaats.. ik niet, we waren dus nog maar met z'n 2en over.. ik samen met een meisje van 18 en daar gingen we.. de 2e plaats.. ik niet
:D Ik was toen dus gewoon eerste.. wat niemand verwacht had omdat er alleen maar ouderen in de finale overbleven.. dat was echt zo tof, en ik was zooooo blij, liep ik daar met die grote beker als klein meisje haha dat was echt grappig