Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Starbreeze schreef:Ff een dunne deken erop doen en zorgen dat de stal mega schoon is.
Heb zelf een zwart paard, en die is vanzichzelf erg schoon, dus als ik een dag van te voren was is ze de dag erna nog steeds spik en span.
) en kleed ik me snel om en gaan we weg.

. 
Janna538 schreef:Mijn vos heeft 3 witte voetjes. De achterste krijg ik de binnenkant nooit helemaal wit, blijft altijd wat geel. Heeft iemand daar tips voor? En nog een vraagje wat is dat houtskol?

Mac schreef:http://www.robinhoods.com/products.htm
Dan blijft het lijf, het hoofd, de hals en de staart iig schoon. Kun je je op de benen concentreren.
wow.. dan heb je pas een ridderpaard zeg!Mijn paard heeft de gave om het nog voor elkaar te krijgen om met 2 dekens op zichzelf op bijvoorbeeld haar rug vies te krijgen.
Relaxed schreef:Ooo herkenbaar, heb een vos met 3 witte benen en de laatste tijd heeft ie de gewoonte om ineens megahyper in de stal te gaan staan als ik net zijn benen heb gewassen. In de tijd dat ik dan de auto inpak en me omkleed heeft meneer zijn hele stal omgeploegd, lekker geschuurd met zijn hals en zitten dus zijn benen tot bovenaan weer onder de stront en zijn knotten scheef en slap! Ga de volgende x proberen eerst alles in te pakken, dan benen wassen en invlechten en dan gaat ie de trailer op (ja pech voor hem, eigen schuld) en kleed ik me snel om en gaan we weg.
Maar schone stal en deken is een betere oplossing voor een hele dag
overdag. Dan kan ie ook niet gaan liggen of rollen.
dus je bent gewaarschuwd

Leonoor schreef:Komen de tips.
De ochtend als je komt op stal, deken op en stal schoon doe je dan al. Wij zetten Baggio vastoverdag. Dan kan ie ook niet gaan liggen of rollen.
En anders transportbeschermers er rond, werkt ook goed, ook tegen het rollen/liggen.
Janna538 schreef:En nog een vraagje wat is dat houtskol?

Lowara schreef:Leonoor schreef:Komen de tips.
De ochtend als je komt op stal, deken op en stal schoon doe je dan al. Wij zetten Baggio vastoverdag. Dan kan ie ook niet gaan liggen of rollen.
En anders transportbeschermers er rond, werkt ook goed, ook tegen het rollen/liggen.
mm denk niet dat ik haar een plezier doe om haar vanaf half 7 tot half 5 vast te binden
Leonoor schreef:Denk dat de witte beentjes niet geschoren gaan worden ivm de sokken die eraan houden. Paard van TS is een tinkertje
???