Wat voor producten verkopen ze allemaal en is het nog een beetje bij de tijd of stamt de collectie uit het jaar 0?
ik ben heel benieuwd namelijk, maar ik moet er 1,5 uur voor rijden.... Wil dus niet voor niets op en neer rijden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik ben er al een aantal keer geweest. Maar ik zou er geen 1.5 uur voor gaan rijden. Het is een kleine winkel en heel veel dingen zijn al uitverkocht! Het komt zeker niet uit het jaar nul want het is gewoon de collectie van 2006/2007.. Deze aanbieding loopt al een tijdje dus ik denk niet dat er nog wat bijzonders is.
?
MiaMora schreef:Divoza is inderdaad leuk, lekker groot ook en met gratis koffie (automaat staat midden in de winkel bij het koffiehoekje).
! Fredt schreef:MiaMora schreef:Divoza is inderdaad leuk, lekker groot ook en met gratis koffie (automaat staat midden in de winkel bij het koffiehoekje).
Bij de Olympia bieden ze je vaak ook wel koffie/thee aan!
! MiaMora schreef:Divoza is inderdaad leuk, lekker groot ook en met gratis koffie (automaat staat midden in de winkel bij het koffiehoekje).

lemanthia schreef:verkopen jullie ook jolly boxem (poetskisten) mediuem en voor hoeveel?