Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Nog geen ervaring mee... 

erg handige dingen.

Mocca schreef:Ik wilde ze ook gaan kopen, maar loopt het water niet van de rainleg in je laarzen? Brrr lekker koude voeten dan.
maar ik vind ze verschrikkelijk!
! Ze kropen iedere x in m´n kruis met gevolg; benen nog nat (grrr!) en paard om de 5 min. moeten stilzetten om het weer goed te trekken
! Geef mij maar m´n lange waxjas
!
vanmiddag nog aangehad. ze overlappen net je laars waardoor het water niet in je laars loopt. Als je ze goed aandoet en je een goede maat neemt horen ze niet op te kruipen of iets. Je moet ze gewoon goed strak omdoen en zorgen dat hij recht! zit. Als hem al schreef om je middel doet gaat hij inderdaad trekken, maar heb er nog nooit natte benen mee gehad en het is echt ideaal !
! Bedoel, ben wat blond maar veel kan er niet fout gaan met aandoen van die dingen! Dus ik heb de juiste maat voor mij en hij zat goed strak (het bloed liep nog net door in m´n benen
) en hij zat niet scheef en toch kroop ie omhoog! Het klopt wel dat het water niet in je laars loopt (als ie tenminste na beneden blijft
)Dus sorry, mijn mening niet fijn.....
.Ik heb een lange waxjas en als het echt plenst een paar waxchaps erbij....ideaal en helemaal droog
.Dus voor degene die geen laarzen dragen is dat een betere optie denk ik
)