Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Maar dat is voor mij geen reden om naar de paarden te gaan!

Pony's, en dan specifiek E pony's hebben een makkelijker karakter dan paarden. Dus zou ik net als fanny_loverr zegt, voor een pony gaan

smurffie schreef:idds het gaat om je gewicht niet om je lengte dus je kan nog makkelijk op een d pony!!
:P) je voelt het ook zelf!als jij gewoon kan aandrijven ZONDER je hielen op de treken dan is het gewoon goed zolang je gewicht ook goed is! overgens kan je voor het "plaatje" waarschijnlijk wel beter een grote D pony nemen of gewoon een E Pony! bij een new forest vind ik zoiezo iemand niet snel te groot .. ja iemand van 1.80 reed er eerst op dat staat niet echt leuk maar kan ook nog wel dus ik zeg ga er maar gewoon voor!! 
smurffie schreef:ja maar ik rij ook nog wel eens een pony van 1.30 en ik ben 1.72
het totaal kan gewoon hoor!! zolang je niet te ver onder zn buik uitsteekt! (ik krijg t voor elkaar om bij dat ponytje niet onder der buik uit te komen ik weet ook niet hoe:P) je voelt het ook zelf!als jij gewoon kan aandrijven ZONDER je hielen op de treken dan is het gewoon goed zolang je gewicht ook goed is! overgens kan je voor het "plaatje" waarschijnlijk wel beter een grote D pony nemen of gewoon een E Pony! bij een new forest vind ik zoiezo iemand niet snel te groot .. ja iemand van 1.80 reed er eerst op dat staat niet echt leuk maar kan ook nog wel dus ik zeg ga er maar gewoon voor!!

, m'n benen kwamen er wel iets onderuit maar de pony kon me wel houden hoor, het was (is) trouwens een welsh.
.