Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

veronoz schreef:als ik het goed begrijp hoef je dus niet al die voorgaande entingen alsnog in je paspoort te plakken(basisentingen enz)?
veronoz schreef:als ik het goed begrijp hoef je dus niet al die voorgaande entingen alsnog in je paspoort te plakken(basisentingen enz)?
barbar schreef:als je je pony aat chippen krijg je er een paspoort bij
veronoz schreef:Chippen gebeurt toch gewoon bij een DA en paspoort vraag je toch aan bij de desbetreffende stamboek of KNHS aan??
Tieme schreef:De dierenarts komt chippen en vult het formuliertje in
(exterieur en zo) en hij stuurt dit naar het destbestreffende stamboek. vervolgens krijg je na een aantal weken/maanden het paspoort thuis gestuurd.

opala schreef:veronoz schreef:als ik het goed begrijp hoef je dus niet al die voorgaande entingen alsnog in je paspoort te plakken(basisentingen enz)?
Nee

Il0na schreef:Paspoort + chip is verplicht. Heb je paspoort komt
je vaccanatieboekje te vervallen, want dit wordt
dan voortaan opgeschreven in je paspoort.
Cassidy schreef:Il0na schreef:Paspoort + chip is verplicht. Heb je paspoort komt
je vaccanatieboekje te vervallen, want dit wordt
dan voortaan opgeschreven in je paspoort.
Chip is niet verplicht, paspoort wel.
Je moet je paard ten allen tijde kunnen identificieren, maar dat kan ook via DNA.
Entingen worden idd in het paspoort bijgehouden.

Troelaatje schreef:veronoz schreef:als ik het goed begrijp hoef je dus niet al die voorgaande entingen alsnog in je paspoort te plakken(basisentingen enz)?
Wel als je endurance wilt starten, dan moet je booster in je paspoort staan..

Ibbel schreef:Dit is niet juist. Lees het Enduranceregelement maar eens door. Een verklaring dat de entingen
correct zijn wordt nog steeds geaccepteerd.