Sport bh

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tuhan

Sport bh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 13:37

Ik weet niet of er al een topic over is, maar wie van jullie rijdt er met een sport-bh en wat zijn de voordelen/nadelen ervan. en welk merk hebben jullie?

ik rijd zelf met een normale bh, maar vind dat het allemaal nogal wiebelt en dat is erg irritant, van normale bh maat het ik 70C.

raden jullie mij een sport bh aan?

Daisies

Re: Sport bh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 14:12

Ik heb ook 70C. En gebruik ook een sport bh.

Ik vind het echt aan te raden. Striemen op je borsten is niet bepaald waar een vrouw van droomt. Het houdt ze 'stiller' Nagelbijten / Gniffelen Als ik zo'n bh aan heb lijkt het haast of ik plat ben. En een sport bh zit ook veel lekkerder/steviger als een gewone bh!

Ik koop sport Bh's trouwens een maatje kleiner. Maar dat zou je moeten passen. Ik koop 70B, omdat een C vaak in sport Bh net een D lijkt. maar misschien hangt dat af per merk/per bh!

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 14:19

thanks voor je reactie, waar koop jij ze en van welk merk?

katrien214

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 14:27

Ik kan je zeker een sportbh aanraden! Ik gebruik ze ook (heb b75). Het rijdt veel fijner want het hobbelt niet zo mee Knipoog Zoals Karoliefje als zegt word je er erg plat van, maar dat maakt mij niet uit. Ik heb er twee van Champion en een van Shock Absorber. De bh van Shock Absorber vind ik iets fijner omdat die heel erg dun en dun is. Maar misschien zijn de bh's van Champion inmiddels ook wel dunner geworden, de twee die ik inmiddels al vier jaar heb zijn vrij dik en 'zwaar' om te zien. De sites zijn www.championusa.com en www.shockabsorber.co.uk Op beide sites kan je een test doen om te kijken welke bh het beste bij je past.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 14:34

Een sportbeha is een must vind ik, ik (85 d...)
heb de Shock absorber en de Champion. Voor paardrijden zijn ze allebei goed geschikt, met hardlopen draag ik het liefst de Sock Absorber.

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 14:39

waar hebben jullie ze gekocht?

Tessa40

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 14:39

Ook 70 C en altijd een shock absorber aan, zo eentje die je over je hoofd doet. Ideaal. Heb trouwens onlangs een Falke gekregen van mijn eega. Voelt een beetje typisch rubberachtig, met beugels, maar zit erg fijn. In een leuke knalfucchia kleur.

MargotM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 14:43

Sportbeha's zijn absoluut aan te raden! Omdat je borsten voornamelijk uit vetweefsel bestaan, moet je ze goed ondersteunen met een goede, stevige sportbeha. Anders worden ze op den duur steeds slapper. Dat ze zo plat worden, is eigenlijk alleen maar beter: dan kunnen ze minder wiebelen!
Je hebt heel veel verschillende modellen en merken. Beha's met beugels geven vaak nog wat meer steun, en een brede sluiting op de rug ook. Er zijn sportbh's met voorsluitingen, gekruisde bandjes, met en zonder beugel, met extra versteviging aan de zijkanten en in verschillende materialen. Het gaat er vooral om wat je zelf het prettigst vind.
Voor paardrijden vind ik het vaak fijn als de bandjes vanuit het midden van je rug naar je schouders toe lopen, dan zakken ze niet af.
In de paskamer raad ik mensen altijd aan om even te springen, te bukken en te schudden, strek je armen ook de lucht in en opzij, dan kan je goed voelen en kijken of alles op z'n plaats blijft zitten.
Voor een sportbh kun je terecht bij een goede sportwinkel, bij de meeste ruitersportwinkels, een goede lingeriezaak en soms ook bij outdoorwinkels.
Vaak is het verstandig om je te laten adviseren voor de maat en de pasvorm. Iedereen heeft andere borsten en voor iedereen is wel een geschikt model, ook al moet je daar soms erg je best voor doen!

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 14:54

ik zal zo even bij perry sport kijken, zijn er mensen die er daar 1 vandaan hebben?

_Merato_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 15:06

Ik zweer bij de cross-over sportb.h.'s van Nur Die.
Ik koop ze bij de Makro (voor degenen onder ons die een Makro pas hebben).
Geen last van sluitingen, want die zitten er niet aan namelijk.
Je trekt hem over de je hoofd aan, echt ideaal.
Bovendien zijn ze niet zo schrikbarend duur als de shockabsorbers.
Het is maar net wat je prefereert!

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:01

als je later geen 'theezakjes' wilt i.p.v. mooie borsten, zou ik investeren in een goede sport-bh.
ik heb maat 80c en moet er niet aan denken om te sporten met een gewone bh. au! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:07

Bij divoza en de wehkamp kun je ze ook bestellen.
Ik heb weleens gedacht dat ik zwanger was omdat ik zere borsten had, bleek dus van rijden met een gewone bh te zijn...
Kun je echt een paar dagen last van hebben!

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:15

Ik rij altijd met een sport b.h
Je kan ze in een 'betere' lingerie winkel ook kopen.
Ze zijn prijzig maar wel zo prettig als je gaat sporten Knipoog

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:28

ik had eerst shock absorber, maar met mijn maatje (e helaas) kroop die band op onder mijn tieten...
nu heb ik de champion en daar bnen ik heeeel tevreden over! Ze zijn inderdaad wel wat dik, maar ze hebben een brede band aan de onderkant!

Het kost idd wel geld... 40 a 50 euro moet ik snel neerleggen...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:30

ik heb die sportbh die oprah ook gebruikt. Heb hem besteld uit amerika, hij noemt no bounce en is super. Haha!

heb ook een e

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:33

Ik heb ook de Shockabsorber, een witte en een zwarte en ik ben er heel tevreden over.
Ik heb maat 80D en wat Floor01 zegt, daar heb ik ook wel eens last van. Dat bandje onder je borsten komt een beetje naar boven, dus om het uur trek ik het even weer goed Haha!

Ik draag hem vrijwel elke dag als ik ga paardrijden. Met een gewone bh is dat echt niet te doen.
Pijnlijke zaak! Persoonlijk vind ik dat mijn borsten er iets steviger van zijn geworden.

Als die Champion een bredere band heeft ga ik die ook wel eens uittesten!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:34

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:37

Er zijn inderdaad al eens topics over geweest. Ik rij altijd met een sportbh. Met mijn maat (80F) is het ook niet te doen om zonder een goede sportbh te rijden. Bij mij zit de ShockAbsorber wel prettig en ik ben niet anders gewend dan dat ik een redelijke prijs voor een goede bh moet neertellen, dus ook bij een sportbh heb ik daar geen moeite mee.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:39

katiavl schreef:
dus geen last van bandjes enzo met de deze

http://www.enell.com/order.html en die rug is ook fantastisch

Kan je deze ergens in de winkel kopen? Of alleen bestellen via de site?
Deze ziet er echt makkelijk en comfortabel uit!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:44

ik rijd ook met sportbh (super fijn!) ik heb er één van Shock absorber die was toen maar 15 euro bij de wehkamp (woehoe!)ik heb 75 D en die bh is iets van 80C. En ik heb geen last van opkruipende mandjes... (het zit ook best strak)

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:46

bij de perrysport, een van categorie 4, zodat je zeker bent dat alles op z'n plaats blijft tijdens het rijden, kost wel 40 euro maar gaat lang mee.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:48

Nickytje schreef:
katiavl schreef:
dus geen last van bandjes enzo met de deze

http://www.enell.com/order.html en die rug is ook fantastisch

Kan je deze ergens in de winkel kopen? Of alleen bestellen via de site?
Deze ziet er echt makkelijk en comfortabel uit!

Alleen bestellen. Maar ik heb hem van iemand uit amerika. Als je eventjes wacht komt de mijne aan kan ik je inlichten over de service.

tottaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 17:50

bij de paardensprtzaken bij ons in de buurt zijn ze ook te koop,,
ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ze zijn wel duur, maar zitten ook echt fantastisch!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 18:27

katiavl schreef:

Alleen bestellen. Maar ik heb hem van iemand uit amerika. Als je eventjes wacht komt de mijne aan kan ik je inlichten over de service.

Goed, dankje Lachen

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 18:42

Ik moet zeggen dat die van de hema ook heel fijn zijn, en heel goedkoop Knipoog