Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat is nu al veel beter, gelukkig heeft ze er tijdens de cross geen last van, dan zouden er ongelukken gebeuren
) 
, ik loop me wel op te vreten zo'n week vantevoren en op de dag zelf was ik bijna mijn cap vergeten, ik wilde er absoluut op tijd zijn etc etc. dan kan ik dus ook niet echt eten, gelukkig wil ik dan wel veel drinken dus dan werk ik een drinkontbijt naar binnen.

Gelukkig is het niet altijd zo extreem, maar ik heb bijn altijd wel een lichte mate van arousal, wat ook hoort bij wedstrijden vind ik, je doet het toch om een reden. 
. Vlak voordat ik de baan in moet heb ik van die bagger-benen, alsof ik er helemaal geen controle over heb. Maar als ik dan de baan rond rij, valt het allemaal van me af en kan ik me op mijn proef concentreren. Ik rij ook altijd lachend binnen, stom genoeg helpt dat me. 

Maar dat was wel in een periode dat ik enorm veel startte, en dan wordt het gewoon routine.
. Ik eet niet echt veel, maar als ik eenmaal aan het losrijden ben is het wel over en inderdaad de wc bezoek ik ook vaak.