Ik heb de tien benodigde winstpunten vanuit de L2
om te promoveren.
Nou ben ik benieuwd, wat is jullie ervaring
is het een grote overstap?
jureren ze een stuk strenger?
Missen jullie het met zweep rijden?
ik ben erg benieuwd
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Ik heb pas na 26 wp de overstap gemaakt. Je weet zelf het beste of jij en je paard zo ver zijn, als het goed is ben je tijdens de training toch al bezig met de M......Kijk hoe goed dit tijdens training gaat.
Kijk dus wat je wil, of je het belangrijker vind om bovenaan de lijst te eindigen of om een klasse hoger te rijden (voordat er misverstanden ontstaatn: hiermee wil ik overigens helemaal niet speculeren)
VValar schreef:Ik zou niet echt tevreden zijn als ik net aan 180 punten in iedere proef bij elkaar kan sprokkelen en zo mijn M1 door kan rijden. Nee- wil je écht een lekkere proef rijden die mooi winstpuntwaardig is, dan wil je echt wel dat alle oefeningen er goed bevestigd op zitten. Tuurlijk kun je met sommige oefeningen nog onbevestigd je proef door komen maar dan heb je imo niet écht die klasse nog onder de knie.
Tuurlijk wil je dat alle oefeningen er bevestigd opzitten, maar daar kun je ook in de tijd dat je M1 rijd nog naar toewerken. 
Trouwens, zonder zweep rijden viel me 100% mee! Ze bleef goed bij me en zonder die zweep kon ik nog fijner gaan zitten. Klinkt stom waarschijnlijk 
. Hij loopt gemiddeld 2 winstpunten, maar och ik heb nog 13 winstpunten en 6 wedstrijden in de winter
. Volgende zomer rij ik M1
en heb er echt super zin in. Vooral omdat we 8mnd stil hebben gestaan, is dit wel weer een grote stap
... Hoe vinden jullie het doorzitten in de middendraf, in de L2 kun je nog even staan en zitten.
dus ik denk dat het wel mogelijk is, alleen kmerk wel dat je er hard aan moet werken (mn fjordje loopt niet vanzelf) khad vandaag les int begin weigerde ze aan de teugel te lopen, maar op het eind heel actief en goed aan het been en aan de teugel