Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ookal is ze al wat ouder.
het gaat vooral om de lol met je knol toch? laat die mensen met hun vooroordelen maar eens een poe*ie ruiken!
. Wat misschien wel zou kunnen is een startkaart aanvragen en alleen de wedstrijden hier in het dorp rijden (bij Gert van den Hoorn in Kootwijk) daar kan ik zo naartoe rijden, heb ik geen trailer nodig en kan ik onderweg goed los rijden zonder al die andere ruiters erbij. Ik weet niet hoe ze reageerd, dus als het fout zou gaan kan ik ook weer zo naar huis. Maar eerst moet ik het voor elkaar krijgen om met mijn paard te gaan starten. Als ik zelf wat meer ervaring heb met wedstrijden enz. (en geld over heb
) wil ik het best wel proberen. Dan zou ik dus ook met de quarter bij de paarden moeten starten maarja dat is vast geen probleem.
haha wordt lachen...een quarter-horse tussen al die kwpnr's.

ranna schreef:Ik rijd met mijn Amerikaanse Appie L2,
Cer schreef:Niet westernrijden want kreupel, maar dressuur kan wel?

Cer schreef:er staan hier wel wat heel rare dingen over western tussen hoor
Aanspringen met alleen binnenbeen? Sturen op alleen buitenteugel?
Niet westernrijden want kreupel, maar dressuur kan wel? Bij wat voor instructeurs komen die paardjes vandaan?
Een goed aangereden westernpaard kan je op de klassieke manier goed 'omscholen' naar dressuur, maar het is ook maar net hoe je dressuur rijdt natuurlijk. Ook daar zijn veel verschillende stromingen in.
Je moet t paard goed aanvoelen, dan kan alles