training van een man?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

themi

training van een man?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 21:54

Ik weet niet of het hier goed staat maar ik wilde het jullie niet onthouden haha.

Ik werd vanmiddag gebeld door een meneer die de site van het bedrijf had gelezen en vroeg of hij ook trainigen bij mij kon volgen.Mijn vraag was natuurlijk waar hij in getraind wilde worden....Nou hij wilde graag getraind worden als een paard.Mijn vraag was ( ik dacht nog: ik begrijp het vast verkeerd Bloos ) of hij samen met zijn paard in een bepaald onderdeel getraind wilde worden.

Hij wilde graag gelongeerd worden ALS een paard ipv met zijn paard haha...Ik antwoord nog beleefd, het spijt me, we trainen alleen ruiters in combinatie met een paard.....

Zijn er meer mensen die deze vraag hebben gekregen? ( en zijn er mensen die er op in zijn gegaan Clown )

Marijkjuh

Re: training van een man?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 21:57

Hahahaha, volgens mij werd je een beetje in de maling genomen. Wat zei hij als antwoord op dat je zei we trainen alleen ruiters in combinatie met een paard ?

themi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 22:06

Hij klonk toch wel erg serieus, ik wenste hem nog succes met verder zoeken.....Een vriendin zij ook direct: was het niet de radio? Ik hoop het maar Haha!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 09:50

Dat telefoontje heb je nog netjes af kunnen handelen Haha! Ik had echt even met mijn bek vol tanden gestaan hahaha! Kan nog best serieus zijn geweest hoor, er lopen wat mafketels rond op deze aardkloot!

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 09:59

Haha! Dat maakt een leuk verjaardagsverhaal. Ik ben nergens meer verbaasd over, niet sinds ik op TV volwassen kerels compleet met luiers en mega-flesjes melk in een enorme box heb zien zitten, vertellend over dat dit hun leukste tijdsverdrijf was. Nog maar niet te spreken over kerels die naaldhakken aflebberen voor het opwindende effect, dus God weet wat hij wel niet leuk vond aan dat longeren... Clown
Vroeg hij nog of je specifieke kleding zou dragen tijdens de training?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 10:02

Of die vent die mailt als je rijlaarzen te koop hebt staan..... Nagelbijten / Gniffelen

MJTulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 10:06

Oh gut, is die rijlaarzenfetisjist nog actief? Die vooral de geur van de rijlaarzen waar dames met hun dikke billen in hebben gezeten, wil opsnuiven?

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 10:27

Jullie maken een grapje? D'r is echt zo'n fetish-freak aan de gang?? Rijlaarzen opsnuiven? hahahahahahahaha!
Scheve mond Nee serieus, dit is erg jammer voor zo iemand; dat dit het enige in de hele wereld is waar dat iemand een heel goed gevoel bij krijgt....gelongeerd worden als paard... Scheve mond Knipoog Haha!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 11:15

Geen idee of hij ook snuift Clown , er stond een topic op Bokt afgelopen week van een vent die je laarzen wilde poetsen. Leek me nog best handig voor concours enzo, hahaha, maar die had een van de Bokkers een ranzige foto gestuurd waarop hij een laars schoonlikt, brrr....

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 11:51

Yup, dat was ik.. Was een stalschoen van me. Jakkes was dat Lachen

Ach, zo'n gast is weer ens wat anders dan een laarzenfetisjist.. Is een fetisj voor 'afgebeuld' worden als een paard. Weer een nieuw soort SM denk ik Knipoog

rowan17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 12:00

Urielle schreef:
Of die vent die mailt als je rijlaarzen te koop hebt staan..... Nagelbijten / Gniffelen

OMG, die mailde mij ook voor mn leren rijlaarzen, kreeg er een heel verhaal bij over strakke lederen rijbroeken enz.. Whoosh!

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 16:58

Och, als hij goed betaalt is het misschien wel de moeite waard om 'm even aan de longeerlijn te doen en flink te laten rennen. Verdient misschien meer dan paarden trainen Clown
Ik zou wel even een paar bijzetteugeltjes gebruiken voor als ie vervelend wordt. Pling

Je hebt vreemde mensen op de aardbol!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:10

Whahahaha Haha! Omg. Dat is wel héél erg zeg Tong uitsteken *gaat gauw aan vriend vertellen* Hij vond dat verhaal over die rijlaarzenman ook geweldig Tong uitsteken

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:16

Mmm, misschien valt er wel veel geld in te verdienen Tong uitsteken

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:18

hoe wilde hij dan gekleed zijn weet je dat ook?

themi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-06 17:32

Haha, nee zover heb ik niet door gevraagd over wat hij aan wilde.Hij klonk nog in het begin als een aardige nette man vandaar ook dat het even duurde voordat ik me realiseerde waar hij naar toe wilde Slapen

Vreemde mensen heb je toch...Ik heb trouwens nog wel een stal vrij , hoe zou zijn stalgedrag zijn en zou hij een stal ondeugd hebben? Knipoog

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:34

*proest* hoe wilde HIJ dan gekleed gaan?. Nou, even inleven: een buttplug met echt paardenhaar in zijn k*nt... een logeerlijn direct op het bit vastgemaakt (altijd lekker als je wat uit de bocht vliegt)... een zadeltje met een reksingel dat de lucht uit je longen perst en een erop vastgenaaide opblaaskabouter met sporen die elke keer *prik* *prik* doen als je een huppeltje maakt.
Nee Themi , je hebt Bokt de aller-aller-aller leukste foto van het jaar laten mislopen...als hij nog een keer belt, direct uitnodigen!
Haha! grapje!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:58

Valt me nog mee eigenlijk dat ie gelongeerd wil worden, vroeg hij niet of je ook op hem wilde rijden Tong uitsteken Jek, wat een idee, haha, of heb je m doorverwezen naar juf kim,grijnz Haha!

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:58

Ik moet meteen aan SM Denken Nagelbijten / Gniffelen OMG!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 18:43

Iew. Nagelbijten / Gniffelen
Vaaaage mensen heb je. Slapen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 19:38

Misschien kun je hem ook nog aan de longe cavaletti laten springen en dan laat je je vriend barreren Nagelbijten / Gniffelen

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 20:34

Urielle schreef:

jaaaa daar moest ik ook meteen aan denken Clown Nagelbijten / Gniffelen

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:07

En wel even aantikken met de longeerzweep natuurlijk! Whoosh! Haha!

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:22

oohw, ik had hem echt laten komen Haha!, ik zou net zo serieus terugpraten dat die best mocht komen enzo Tong uitsteken Haha!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 09:26

hahaaha volgende keer zeggen dat je op de kamasutra beurs staat met een stand en dat hij daar meer info kan krijgen, LOL Haha!