Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
marloezzke schreef:binnenvoorkant en gewoon bij petrie laten doen. ik heb dit bij mijn petrie standaard laten doen en het is echt super! mooi gedaan, veel minder kwetsbaar en je voelt er niets van.
ik heb nu ook de ellegance gekocht met de rits aan de binnenvoozijde en die zijn al helemaal superr.
het voordeel van een rits aan de voorkant is dat er veel minder druk opstaat dan achter op de kuit.

marloezzke schreef:de laars wordt wijder als je dat wilt daar kun je voor kiezen.
als je hem wijder wilt wordt hij gewoon opengesneden en de rits er tussen gezet hij wordt dus de breedte van de rits breeder, voor mij was dat perfect.
wij zetten zelf ook ritsen in laarzen, maar degene die bij ons dit doet raden me aan om ze op te sturen omdat het erg kundig tussen gezet moet worden. met name recht en met een extra flap aan de binnenzijde van jee laars. dat valt dus erg tegen in vergelijking met een rits aan de achterzijde.
de laars verliest geen vorm overigens.
het koste bij petrie 60 euro.
ik heb helaas geen foto

marloezzke schreef:het koste bij petrie 60 euro.

Pasha schreef:Kijk hier eens
Ik heb er zelfs foto's bij gezet van mijn laarzen
viewtopic.php?f=13&t=547331&st=0&sk=t&sd=a&start=0
Daf schreef:Zie mijn eerdere topic, mijn laarzen zijn compleet vernield door de schoenmaker. Wat ik vandaag van een andere schoenmaker heb gehoord is dat het bijna niet mogelijk is om in laarzen die al zijn ingezakt een rits er recht achterin te zetten. Dit omdat dan de stevigheid van de laars wordt weg genomen. Als de rits en bij een nieuwe laars in wordt gezet kan het wel recht achterin, omdat bij het inzakken dan de rits ook mee zakt, snap je (vond dat ook wel logisch klinken). Dus waarschijnlijk zal het toch aan de zijkant worden, maar dan is de vraag aan de binnenkant en buitenkant en de meesten zetten de rits er denk ik aan de buitenkant in.
Succes en laat je goed adviseren. Liever iets meer betalen, dan ze laten verprutsen!!

.. dus kom maar op met je super de luxe laarzen MET rits;) haha!