Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
maar echt standaart is het niet. mirjamalvaro schreef:Het maakt niet uit in welke gang je de bak verkent. Je mag alleen niet over de A-C lijn rijden. Als als dit niet waar is dan doe ik het al jaren fout
Scum schreef:mirjamalvaro schreef:Het maakt niet uit in welke gang je de bak verkent. Je mag alleen niet over de A-C lijn rijden. Als als dit niet waar is dan doe ik het al jaren fout
Niet over de AC lijn rijden? Die regel ken ik als jurylid niet. Je mag gewoon alle oefeningen doen die ook bij jouw eigen klasse horen en op alle plaatsen in de bak (tenzij je buiten rijdt en je rijd M of hoger want dan mag je niet de ring in van tevoren).
l0esjj schreef:mag ik er dan nog even een offtopic vraag bij in gooien?
Als ik in 't Z geen ruimte heb om rond de ring te rijden mag ik er ook in,
geld het dan ook dat er gewoon alle oefeningen gereden mogen worden tijdens het 'verkennen'?
Scum schreef:De cursusleider heeft toen gezegd dat als je de ring mag verkennen (en dat mag als je niet om de ring heen kunt rijden indoor) * je dan alle oefeningen mag doen die bij jouw klasse horen (of een lagere klasse). Ik zou dus zeggen van wel.
WickedSanty schreef:Ze vond ook dat ik dan maar eerder had moeten komen voor inrijden, alsof je er rekening mee houd dat nummer 1 tm 3 uitvalt. nouja, voortaan misschien dus maar welmaar echt standaart is het niet.
Scum schreef:Dat mag niet. Erin is erin.

Neonlight schreef:Misschien zei ze dit alleen maar omdat het nog even duurde voor je kon beginnen?WickedSanty schreef:Ze vond ook dat ik dan maar eerder had moeten komen voor inrijden, alsof je er rekening mee houd dat nummer 1 tm 3 uitvalt. nouja, voortaan misschien dus maar welmaar echt standaart is het niet.
Tja, je hoort een uur van te voren aanwezig te zijn.