Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
adecuada schreef:Ben ik ff blij met 1 die ik niet zelf hoef te vouwen
Nibbit schreef:Ik heb hem 1x goed gevouwen, en ik haal de speld er niet meer uit!
hector schreef:Nibbit schreef:Ik heb hem 1x goed gevouwen, en ik haal de speld er niet meer uit!
Dan krijg je 'm toch nooit meer af?
GeJe schreef:Binnenkort leverbaar... een plastron die er uitziet als 'ie geknoopt is.. maar stiekum gewoon met een klittenbandje is vastgemaakt
Dani001 schreef:GeJe schreef:Binnenkort leverbaar... een plastron die er uitziet als 'ie geknoopt is.. maar stiekum gewoon met een klittenbandje is vastgemaakt
hahahaha voor de "klommelaars" onder ons

CGJ12 schreef:Dani001 schreef:
hahahaha voor de "klommelaars" onder ons
Waarom moeilijk doen als het ook gemakkelijk kan?
Ik zag trouwens dat Andreas Helgstrand (of was het nou Jan Brink) gewoon met een stropdas reed ipv plastron ......... onder zijn fraque.......
Dani001 schreef:hector schreef:Dan krijg je 'm toch nooit meer af?
Maar hoe ga je m dan wassen ??? Kan toch niet met die speld erin ??
Zou je dan niet beter oefenen dat je m iedere keer opnieuw kan knopen ??friendly schreef:Ik denk gewoon dat als ik m eenmaal om me nekje gewikkeld heb ik m dan achter in me nek door 2-en knip, me moeder (die is zooo handig met de naaimachine) de uiteinden netjes vastmaakt en dan er knoopjes aan de ene uiteinde bevestigen en aan de andere knoopgaten maken.. Heb ik dr ook geen last meer van..
oosterhoff schreef:friendly schreef:Ik denk gewoon dat als ik m eenmaal om me nekje gewikkeld heb ik m dan achter in me nek door 2-en knip, me moeder (die is zooo handig met de naaimachine) de uiteinden netjes vastmaakt en dan er knoopjes aan de ene uiteinde bevestigen en aan de andere knoopgaten maken.. Heb ik dr ook geen last meer van..
Zo moeilijk is het toch niet om een mooie platte knoop te maken
Dani001 schreef:Zotteke, met speld en al![]()
Zou je dan niet beter oefenen dat je m iedere keer opnieuw kan knopen ??
hahaha gaat uw speld dat lang uithouden denkt ge ? Ik vind het wel grappig. Maar ja, t voorkomt wel dat je iedere keer nieuwe gaatjes moet prikken natuurlijk!
oosterhoff schreef:friendly schreef:Ik denk gewoon dat als ik m eenmaal om me nekje gewikkeld heb ik m dan achter in me nek door 2-en knip, me moeder (die is zooo handig met de naaimachine) de uiteinden netjes vastmaakt en dan er knoopjes aan de ene uiteinde bevestigen en aan de andere knoopgaten maken.. Heb ik dr ook geen last meer van..
Zo moeilijk is het toch niet om een mooie platte knoop te maken