Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

GeJe schreef:Ik begrijp dat de knhs een lijst heeft gestuurd naar de regio met daarop namen van juryleden... een soort zwarte lijst dus
Ben benieuwd of die hier in Drenthe ook is aangekomen?

GeJe schreef:Een goede zaak dat er een lijst is met juryleden die eens nader wordt bekeken. Er zit een hoop kaf tussen het koren zullen we maar zeggen. Is toch prima dat iedereen die op het punt staat erafgeknikkerd te worden gevraagd wordt om een toelichting? Op deze manier kun je uitleggen waarom je van die lijst af zou moeten.

hetzusjevan schreef:Die bijenkomsten zijn geen garantie dat je helemaal bij bent als jury.
Ik ken een jurylid die wekelijks L en M keurt maar die op de Zeeuwsekampioenschappen er pas achter kwam dat je bij 180 pnt winst hebt.![]()
Hij dacht nml. dat hij iedereen winst had gegeven want hij rekende nog volgens de oude telling.
mijn hemel... dat is pas balen, krijgt iedereen massaal 156 punten terwijl ze toch liever rond de 180 willen
Lowara schreef:hetzusjevan schreef:Die bijenkomsten zijn geen garantie dat je helemaal bij bent als jury.
Ik ken een jurylid die wekelijks L en M keurt maar die op de Zeeuwsekampioenschappen er pas achter kwam dat je bij 180 pnt winst hebt.![]()
Hij dacht nml. dat hij iedereen winst had gegeven want hij rekende nog volgens de oude telling.mijn hemel... dat is pas balen, krijgt iedereen massaal 156 punten terwijl ze toch liever rond de 180 willen
Lowara schreef:hetzusjevan schreef:Die bijenkomsten zijn geen garantie dat je helemaal bij bent als jury.
Hij dacht nml. dat hij iedereen winst had gegeven want hij rekende nog volgens de oude telling.mijn hemel... dat is pas balen, krijgt iedereen massaal 156 punten terwijl ze toch liever rond de 180 willen
hetzusjevan schreef:Die bijenkomsten zijn geen garantie dat je helemaal bij bent als jury.
Hij dacht nml. dat hij iedereen winst had gegeven want hij rekende nog volgens de oude telling.
kataklopje schreef:Iedereen die bij A gaat staan, valt af...![]()
![]()

[/quote]kataklopje schreef:De dyscalculische jury's geven een winstpunt bij 156 punten en de dyslectische zitten bij A....
CGJ12 schreef:kataklopje schreef:De dyscalculische jury's geven een winstpunt bij 156 punten en de dyslectische zitten bij A....
......... en volgens de niet wintpuntenhalers: de blinde bij C .........![]()
![]()
(lees: ik had per ongeluk iets vergeten)
(is niet gebeurd overigens)