Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
GeJe schreef:Volgens mij (heb geen zin om het op te zoeken...) staat ook dit in het reglement. De vergoeding is € 12,50 per dagdeel en 0,28 cent per kilometer.

sharonnie21 schreef:ben jury van fnrs en krijg en reiskostenvergoeding.
kataklopje schreef:Voor het geval je denkt als jury iets bij te kunnen verdienen: als je geen startkaart hebt, dan moet je, om te mogen jureren, lid zijn van een vereniging. De kosten daarvoor variëren: een vereniging als Varsseveld vraagt € 175 voor het niet-rijdend lidmaatschap (incl allerlei knhs-extra's), een vereniging als De Liemers in Didam is het goedkoopst hier in de omgeving: € 50 per jaar (zowel voor rijdende als niet-rijdende leden), maar wel met een verplichting om twee keer mee te helpen op een evenement. Dat kan door te jureren, maar ook door hindernissen te schrobben, ringmeester te zijn of patat te bakken. Doe je dit niet, wordt het verenigingslidmaatschap verdubbeld en betaal je € 100 per jaar.
Dus, ben je geen lid van een vereniging en wil je wel jureren, dan ben je (ervan uitgaande dat 50 euro de goedkoopste vereniging is), al zes keer per jaar jureren om uit je kosten te zijn. Zes keer? Ja, vier keer voor die 50 euro en twee keer gratis bij je eigen vereniging, want het is niet gebruikelijk om een juryvergoeding te vragen als je je eigen club helpt.
Maar je hoeft die twee keer niet te jureren, je mag ook twee dagen frikadellen uit het vet vissen![]()
Dan heb ik de investering voor de opleiding (100-120 euro per opleiding, excl km's van het op- en neer rijden naar de cursus) niet meegenomen.
Duzzz.... jureren doe je als hobby.... en hobby's kosten geld.
Tenzij je ieder weekend met je schoongewassen auto op pad gaat, maar dan kost het je je sociale leven![]()
![]()
![]()
* hoort nu joelende collega's die allemaal patat willen komen eten *
Mustang2006 schreef:Wow Je trekt nog al van leer voor een gewone vraag. Nu ga ik er eventjes van uit jij er vanuit gaat dat deze vraag gesteld wordt door iemand die denkt er financieel aan beter te worden!!!!!
NIET dus, ik heb alleen gehoord dat er een kleine vergoeding aan gekoppeld was, maar niemand kon mij vertellen hoeveel, vandaar mijn vraag.
Suzanne F. schreef:Hahaha die Kataklopje weer.![]()
Lijkt verdacht veel op CGJ trouwens qua schrijfstijl etc.![]()
Suzanne F. schreef:Vaak kan je ook beter thuis niet eten maar dat doe je dan maar daar.
Fitzroy schreef:Wat je zegt van die recreatievereniging, is dat echt zo?? Want dat is wel aantrekkelijk als je even geen startkaart hebt.
Ilja000 schreef:Dus dan is die 15 euro plus 28 cent per km leuk meegenomen. Dan kan ik nog eens wat luxere boodschappen doen na zo'n ochtend of middag
Ilja000 schreef:Dus dan is die 15 euro plus 28 cent per km leuk meegenomen. Dan kan ik nog eens wat luxere boodschappen doen na zo'n ochtend of middag
En auto wassen hoort mijn inziens niet onder de post jureren maar bij onderhoud auto's, dat je over tig andere posten uitsmeert
En de kosten van de jurycursus werden door mijn werkgever vergoed, dus dat scheelt ook weer. En de FNRS cursus is goedkoper dan de KNHS cursus.Venetia schreef:Trouwens, ik wil jullie niet frustreren hoor, maar ik ken een vereniging waar ze 25 euro per jaar vragen voor lidmaatschap van die vereniging.
Suzanne F. schreef:Hahaha die Kataklopje weer.![]()
Lijkt verdacht veel op CGJ trouwens qua schrijfstijl etc.![]()
kataklopje schreef:Maar t kost best duur, jury worden....[/i]
KarinvdM schreef:Suzanne F. schreef:Hahaha die Kataklopje weer.![]()
Lijkt verdacht veel op CGJ trouwens qua schrijfstijl etc.
kataklopje schreef:Maar t kost best duur, jury worden....[/i]
CGJ maakt geen taalfouten als hierboven.