Vaak vinden mijn concurrenten dat koudbloeden niet in de dressuursport thuishoren. Ik ben het hier echt niet mee eens en ik wil graag jullie mening horen
Groetjezz [naam]
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Vaak vinden mijn concurrenten dat koudbloeden niet in de dressuursport thuishoren. Ik ben het hier echt niet mee eens en ik wil graag jullie mening horen
....
Calimero-effect. Mensen zwelgen daarin...Pletje123 schreef:Het probleem is dat de mensen op de koudbloeden er zelf een strijd van maken.
Marije_jiplover schreef:Mertjee is met haar haflinger Merlin 2e van Zuid-Holland geworden in de Z1 dressuur bij de pony's. Dus haflingers kunnen echt wel dressuren hoor!
Moniek schreef:Marije_jiplover schreef:Mertjee is met haar haflinger Merlin 2e van Zuid-Holland geworden in de Z1 dressuur bij de pony's. Dus haflingers kunnen echt wel dressuren hoor!
word wel anders als je bij de paarden start.
bij de pony'a is toch ff wat anders.
En ja je kan zeker benadeelt worden als je met je haf komt.
maar dat heeft meer met de jury te maken.
En ook met het feit dat een uitgestrekte draf erbij een kwpn er toch wat mooier uitziet dan bij een haflinger tinker etc
Pletje123 schreef:Het probleem is dat de mensen op de koudbloeden er zelf een strijd van maken.

Elke keer weer stuiten ze op die lage punten die gemene oneerlijke jury's zo graag uitdelen aan iedereen die niet op een Gribaldi zit. 
) van je pony niet zo mooi vind. Ik hou zelf ook totaal niet van koudbloeden. Behandel ik mensen met koudbloeden daarom ook anders? 

Terugkijkend weet ik nu ook dat ik die eerste keer gewoon niet winstpuntwaardig reed en dat het helemaal niets te maken had met de jury/mijn paard/de stand van de maan/whatever. Als ik niet netjes rij krijg ik dus ook gewoon een 4, en met mij alle andere warmbloed-ruiters.
Excuses daarvoor, ik wordt gewoon moe van al die mensen die denken dat er, na herhaaldelijk lage punten halen, geen reden is om eens na te gaan of dat misschien aan je eigen rijkunde ligt. En voor alle "Ja maaar diiit"-koudbloed/vossen-eigenaren: niet zeiken, maar rijden!