Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ik ga echt niet traplopen, ik loop ze wel in, of ga fietsen. dan rij ik er gewoon een keer mee. En ga weer fietsend naar huis. Maar om nou trap te lopen. hmmm, misschien is het de beste oplossing, maar ik doe het niet!
, heb ze namelijk geen moment vervelend/pijnlijk gevonden, kon er meteen mee lopen,traplopen (was wel wat moeilijk maar niet dat het echt pijn deed ofzo), fietsen en vandaag heb ik er voor het eerst mee gereden. Vond het wel wennen, maar ik vind ze echt heerlijk! (Ik heb trouwens ook petries, wel met rits trouwens)
.. Ben heel vaak door me knieen gegaan en weer omhoog en gewoon lopen, bij mij hebben ze trouwens niet echt pijn gedaan ofzo.. Maar ik heb ze nu geloof ik 3 jaar dus ze zijn al goed ingelopen
Ik heb er trouwens wel na anderhalf jaar een rits in laten zetten, want ik kreeg ze haast met geen mogelijkheid weer uit..

ik heb bij mijn ruitershop gewoon inleg hakjes gekocht. Hierdoor zit de bovenkant van de laars niet direct in je knieholte. Ik moest er vervolgens gewoon mee gaan rijden, juist niet fietsen en traplopen (dan zakken ze verkeerd in) en na 2 jaar zijn ze voldoende gezakt en kunnen de inleghakjes eruit! Ideaal en geen pijn!

heb amper pijn met inlopen gehad. En ik reed met extra dikke sokken. scheelt een hoop blaren! 
En ja, traplopen en fietsen zijn de beste oplossingen! Wat je ook nog kan doen, is hele natte doeken in de laarzen steken, een uurtje gewoon helemaal nat laten worden, dan de laarzen aantrekken en de rest van de dag aanhouden. Dan zetten de laarzen zich naar je been, en gaat het iets makkelijker! Succes!