Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tienn schreef:Wij hebben een slot voor onze trailer wat er ook op kan terwijl de trailer aan de auto hangt.
Zo kan niemand hem dus loskoppelen.
Ik weet even niet precies hoe dit slot heet eigelijk..
levi schreef:Tienn schreef:Wij hebben een slot voor onze trailer wat er ook op kan terwijl de trailer aan de auto hangt.
Dat heet een disselslot: http://www.halfords.nl/NL/Auto/Catalog/ ... tId=211012
Fitzroy schreef:Ik heb zo'n slot van Alko, die je ook aangekoppeld kunt hebben.
Ik heb hem er ook rijdend op, eerlijk gezegd nog nooit van gehoord dat dat niet zou mogen. Zelfs toen ik aangehouden ben, heeft de politie daar niets van gezegd.
superwoman schreef:Erg fijn als je je combinatie ergens moet neerzetten en je twijfelt over de veiligheid in die buurt.
Ilindra schreef:Ik heb een Ifor Williams trailer en die hebben standaard een slot ingebouwd in de koppeling![]()
Echt ideaal, tijdens het rijden heb ik hem van het slot af (ivm de veiligheid) en als ik in het bos of op wedstrijd kom zet ik hem op slot.

Trailer inderdaad met zo'n disselslot, en paard als je het niet vertrouwt niet alleen laten..
Of zorgen dat je er zicht op hebt. Hier heb ik eigenlijk vrijwel nog nooit gehoord van diefstal van trailer en/of paard ofzo. En op het parkeerterein lopen altijd zoveel mensen! Zie ook zovaak een paard naast de trailer staan, en verder niemand erbij. Dan zou ik hem nog liever in de trailer zetten dat je niet 1,2,3, ziet dat er een paard alleen in staat want het "baasje" zou er ook voor in kunnen zitten ofzo.. Maar goed.
levi schreef:Tienn schreef:Wij hebben een slot voor onze trailer wat er ook op kan terwijl de trailer aan de auto hangt.
Dat heet een disselslot: http://www.halfords.nl/NL/Auto/Catalog/ ... tId=211012