wie wordt er gesponsord?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Saantje

wie wordt er gesponsord?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 15:03

Wie van jullie wordt er door een bedrijf gesponsord en wat krijgen jullie kado?
Bijvoorbeeld dekens of kleding of dergelijke....

kohtje

Re: wie wordt er gesponsord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 15:07

En ook graag....hoe kom je aan je sponsor ! Haha!

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 15:09

gesponserd, gesponserd, ik heb een shabrakje van een bedrijf gekregen waar mijn schoonmoeder werkt. staat wel interessant he Clown (bleh Knipoog )

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 15:31

een kennis van mij heeft me dit jaar voor het derde en helaas laatste jaar gesponsord. Niet dat hi jer zelf beter van werd, maar hij deed het voor mij. Hij betaalde elk jaar me startkaarten, setje coupons en kosten van me vereniging Haha!

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 16:43

Handig Cool

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 18:28

Ik ben nog bezig met de onderhandelingen. Het zou gaan om een nieuwe trailer met bedrijfsreclame en om de materialen (kleding, dekens, schabrakken). Ik zeg liever nog niet hoe ik er aan kom omdat er dan mensen op Bokt zijn die weten om welk bedrijf het gaat en wie weet gaat het dan fout met de regelingen Knipoog

Hanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 21:01

Ik heb ook een sponser. Uitrijdeken en sjabrak gekregen met logo van het bedrijf. Via via eraan gekomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 21:14

Ik rijd nog geen wedstrijden,
Maarrr mijn vader heeft wel een eigen bedrijf...Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 10:11

Ik zou al 300000 x gesponserd worden door de baas van mijn pa... Nou heb zelfs nog geen dekje gehad! Zelf hebben ze een vrachtwagentje helemaal vol met reclame die ze nooit gebruiken... Verward En ik ga ieder weekend haast op concours en heb nog steeds niks! Knipoog
Nou ja, dan niet hooor...

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 10:14

ga binnenkort starten met wedstrijden en me vader sponsord mij Haha! Pling Go jij! Go jij!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 10:17

Mijn oom sponsord mijn zusje zo gauw ik de B uit ben mij ook Lachen. Ze heeft dekjes en op onze trailer staat dikke reclame. Hihi iedereen herkend ons altijd door onze trailer.

Tessie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 11:43

Mijn vader heeft een eigen bedrijf en die heeft de trailer voor een gedeelte gesponserd, daarom staat er ook een sticker op.

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 14:56

Ik heb een behoorlijk aantal spullen gekregen met de bedrijfsnaam erop en ook wordt er door hem vrijwel alles betaald!

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 10:29

ik word gesponserd door mijn moeder, www.baciokids.nl
ze betaald zo'n beetje alles voor me, en op sommige dingen ( o.a. dekjes) heb ik ook Bacio staan.
mijn zusje word ook gesponserd door mijn moeder, hier haar wedstrijddekje:

Afbeelding

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 10:32

wij 'sponsoren' ook een bokker met luckyhorse, ze heeft een mooi dekje

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 10:45

Ik heb 2 zweetdekens, 2 dekjes, een bodywarmer en een hoofdstel gekregen. Een jas (kingsland) met reclame erop! Mijn startgeld wordt betaald, dit alles doet mijn vriend vanuit de inkomsten van de website. Voorheen werd ik ook gesponsord, mocht alleen het grootste deel zelf betalen, dat was dus gewoon mezelf sponsoren Clown

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 10:58

mijn lieve ouders zijn mijn sponsors Lachen ze betalen altijd een deel mee enz. (en daar ben ik ze heel dankbaar voor)

verder heb ik een sponsor voor mijn dekje en deken (en kosten van 1 paard Lachen )

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 16:15

Als stal sponsoren wij wedstrijdruiters met bonte warmbloed paarden. Ze kunnen mee dingen voor gesponsorde artikelen als pads, chabrakken, tshirten, jassen en statie dekens.

Onze stal amazone`s worden ook gesponsord, zowel met artikelen voorzien van onze stal naam/logo (truien, tshirten, bodywarmers, jassen, pads, statiedekens, staldekens). Maar daarmee alleen is het sponsoren niet klaar, ze krijgen ook de noodzakelijke dingen gesponsord zoals rijkleding, tuigage etc.
Verder zorgen we ervoor dat het rijden ze mogelijk gemaakt wordt, zo ook dat ze lessen en wedstrijden kunnen volgen. Ze hebben dus de beschikking over vervoer. Wel handig, doordat ik altijd als "sponsor" mee ga, hebben ze altijd een groom bij de hand. Verder krijgen ze voor elk jaar dat ze hier rijden een presentje en met kerst een goed gevuld kerstpakket.

Het enige wat de stalamazone`s zelf betalen, zijn hun lessen. Dit wilde ze zelf. Het is hun eigen stukje investering en ook een drijfveer. Wedstrijden worden nog wel door mijzelf betaald, totslot zijn het mijn paarden. Doordat ze zelf in de lessen investeerd is de stimulans om zelf hard te trainen en hogerop te komen velemalen groter. Voorheen werd alles op mijn kosten gedaan en dan gooit men er al snel met de pet naar. Vreselijk jammer en vooral zonde geld. Omtrent het sponsoren hebben we wel duidelijke afspraken. Ze krijgen wat nodig is en alles wat ze extra willen hebben is voor eigen rekening.

Zelf worden wij als stal ook gesponsord, inmiddels heb ik 6 grote sponsors. Slechts 1 van hen heb ik destijds als eerste zelf gevraagd om onze stal te sponsoren Bloos en de overige sponsoren boden dit zelf aan. We worden zelf gesponsord met dekens, jassen, chabrakken, voer en onkosten vergoeding in ruil voor reclame van hun op de auto en trailer.

Hoe we daar aan gekomen zijn? Goede connecties en vooral een goede naam opbouwen Haha!

Ulmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 16:18

Ik word gesponsord door mijn lieve oma telt dat ook? Tong uitsteken
Ik krijg dekens, hoofdstellen, zadels, jassen, rijbroeken enz. van haar!

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 18:49

ja dat telt ook Haha!

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 16:35

Ik heb een wedstrijd dekje van mijn Vaders bedrijf Haha!
als ik straks een nieuw paard heb komt er wss ook een deken Lachen
mijn lieve broertje heeft nu ook een bedrijf, wellicht dat er weer een shabrak komt Knipoog

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 17:56

Ik ben m'n eigen sponsor. Haha!

Daarnaast sponsort mijn oom me. Hij heeft een schildersbedrijf. Het begon als een geintje. Ik zei voor de gein dat m'n oom me wel een nieuwe trailer kon sponsoren. Dat vond ie te duur maar hij vroeg me om uit te zoeken wat de mogelijkheden waren. Zo kwam ik aan een zadeldekje en een jas met opdruk.

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 07:51

Ik heb twee pads met het logo van de paardensportzaak waar ik stage gelopen heb.Op beide shabrakken staat aan de andere kant de naam van het paard waar ik wedstrijden mee rijd/reed. Ook heb ik een t-shirt en loopt iedereen bij ons op stal met een pet van hun rond. Wat wel lachwekkend was dat op de dag dat ik mijn sponsorshabrak voor de tinker kreeg ik tweede werd op die wedstrijd en dus een pad won met hun logo erop, iedereen vragen 'jij reed daar net toch ook al mee rond?' Haha

Maar de grootste sponsor is toch wel mijn vader...die betaald heel veel voor mij

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 09:49

Ikzelf en mijn ouders Haha!

Ik heb wel een dekje gekregen met een logo erop, misschien in de toekomst als ik écht wedtsrijden ga starten nog wel meer Tong uitsteken

nicole_wijh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 09:45

Ja..hier ook mijn ouders die hebben een eigen bedrijf...mooi reclame rijden voor hun op wedstijd. Meestal staat op de dekens en dekjes hun logo/naam, en in de toekomst komt er ook een logo op de vrachtwagen.