Hoi bokkers!
Weet niet of t hier goed staat? maja..
Ik moet even wat kwijt, ik heb samen met mijn vriendin een paard: Chizzy..
In t begin alles ging goed, Mijn vriendin is meer een meisje wat op anderen steunt dus ze doet geen dingen uit haarzelf.. Dus dan overleggen we meestal wie wat doet deze dag..
Nou ben ik vorige week op vakantie geweest.. En daarvoor hadden we overlegd wat zij zou doen :
- Alles invetten ( had ik de vorige x gedaan en ze zei zelf dat ze daar genoeg tijd voor had..)
- Voer halen anders zaten de paardjes zonder voer..
- vliegenspray halen
ook zijn de afspraken dat je gewoon de emmers enzovoort op de kop zet anders krijg je dr muizen en dergelijke in.
Dus ik kom een dag eerder weer Vanwege t weer helaas.. Ik mijn vriendin opbellen hoe t met de paarden is, goed zegt ze (ze zou dan die avond weg gaan,) dus ik naar de paarden heen toen ik dr weer was. Vriendin was thuis auto inpakken enzovoort.
Nja ik kijken, even kijken naar de paarden, zie ik dat boy dus allemaal horzeleitjes overal heeft zitten.. ik d8 echt zo van huh dat valt toch op als je ze op de stal zet..
Maarja, ik kijken naar t voer.. en of t is ingevet.. Nopes niks gehaald of ingevet.. Ik heb haar gebeld ze gaf als excuus dat ze Geen tijd had, ik vroeg hoezo dan, : Ja ik was bij een vriendin Ik dacht HUH je zou toch de paarden doen..? nja blijkt dus dat ze 2 dagen bij dr vriendin heeft gelogeerd, de paarden hebben haar ouders gedaan( hebben totaal geen ervaring met paarden, wat als er wat was gebeurd, maarja daar moet ik niet overdenken.)
Ik baal hier dus echt van, Dan zet ik mij 100 % in en dan doet zij gewoon helemaal niks, heb haar nog n iks gezegd omdat ik dat niet aan de telefoon wil doen..
Ik ging dus de volgende dag rijden, paarden liepen voor geen *****, te weinig beweging gehad, ben nu weer een dag verder en nog steeds moet ik eerst half uur longeren en toen ben ik dr dus op gaan zitten, ging helemaal niet goed, vloog elke keer weg..
Ik baal hier echt van, maar ik weet niet hoe ik dit tegen haar moet zeggen want ik wil niet dat ze t gevoel krijgt dta ik alles beter weet en alleen ik alles goed kan want dat is gewoon niet zo. maar heb dus nu wel een probleem, de paarden zaten zondag wel mooi zonder voer..
T is een beetje lang geworden, hoop dat jullie tips hebben,
Liefs, Iris