Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
de omschakeling is misschien weer even wennen... maar opzich geen grote overstap
LiSSy schreef:ik heb nu 8 winstpunten in (ff tellen) 9 proeven , het wijken zit er netjes in evenals de middengalop.
dus eigenlijk zou het geen problemen moeten opleveren
LiSSy schreef:oosterhoff:
ik heb eerder L1 gereden, paard nog niet (is sinds kerst onder het zadel)
maar rijd wel eigenlijk altijd prijs in de B

(tenminste goed genoeg voor willem met zijn rug.. hij kan gewoon niet meer) gekke_koei schreef:al had je wel net-aan punten.. dan nog kan je gewoon over met 10.
voor een 185 teken ik hoor
ik ben ook gewoon overgegaan omdat er een steigende lijn in zat in de B. in de L1 begon ik met 133 en eindigde ik met 161 oude stijl en nu vorig weekend mijn 1e nieuwe proeven punt.
wij moeten groeien in een klasse. ik rij voor wat hij nog aan kan en niet om zo snel mogelijk ergens te komen... het moet niet meer bij mij. ik hou hem zo gewoon in conditie.
maar zou gewoon eens proberen. lijkt mij geen probleem als ze het wijken en middengalop onder de knie heeft.. want dat hebben wij nog niet(tenminste goed genoeg voor willem met zijn rug.. hij kan gewoon niet meer)
oosterhoff schreef:Als het je heel makkelijk af gaat en je je paard al iets kan verzamelen kan je het proberen zodra je 10 punten hebt.
Dressuurgek schreef:oosterhoff schreef:Als het je heel makkelijk af gaat en je je paard al iets kan verzamelen kan je het proberen zodra je 10 punten hebt.
Je kan ook op de zaken vooruit lopen natuurlijk, in de M1 wordt nog niet eens verzameling gevraagd laat staan de L1, tuurlijk moet je ervoor zorgen dat ie thuis meer kan als dat je eigenlijk moet laten zien in de proef maar de verzameling kan nog wel even wachten tot de M1.....

#Ymke# schreef:Het grootste verschil wat ik merkte tussen de B en de L1 is dat ze toch graag wat meer voorwaarts/actieviteit willen zien. Verder zit er op het wijken na weinig verschil. Ohja, er zit soms wel onlogische stukken tussen, dat je bij 1 letter moet gaan lichtrijden en 5 meter verder bij de volgende letter weer doorzitten.. Maar dat is meer irritant dan moeilijk
heb nu 12 wp in de B..