Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Waratje schreef:Formeel moeten ze gechipt worden (of DNA profiel laten bepalen), maar om eerlijk te zijn zou ik me in jouw geval er niet echt druk over maken
Silenkai schreef:Ik zou het wel doen.
Wij hebben ook een oude pony op stal, die is ook gechipt, want anders zou die niet eens opgehaald mogen worden als hij dood is gegaan..
Wendos85 schreef:Waratje schreef:Formeel moeten ze gechipt worden (of DNA profiel laten bepalen), maar om eerlijk te zijn zou ik me in jouw geval er niet echt druk over maken
Inderdaad, het is verplicht... maar zie de noodzaak er niet echt van in, in jouw geval.

Charos schreef:Ik zou het risico niet willen nemen dat ze als ze dood gaan niet opgehaald worden (wie weet leven ze nog wel 10 jaar en moeten ze wel vervoerd worden) ik weet niet op een destructiebedrijf op chip controleerd, maar straks moet je hem laten chippen als ze al dood zijn.
Het voordeel van DNA zie ik hier niet zo, het is duurder en elke keer als er gecontroleerd word moet jij betalen.