Petrie Perfect, ervaringen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Petrie Perfect, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 14:15

Ik ben binnenkort jarig, en wil dus de Petrie Perfect voor mijn verjaardag vragen.
Het zijn de goedkoopste geloof ik van Petrie (dat model dan ongeveer?), zo'n 200,-

Bevallen ze goed?

Graag jullie reacties.

Sence

Re: Petrie Perfect, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 14:30

Niemand?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 15:24

Boos!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 16:50

Niemand ervaring mee?

citroentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 16:52

Ik zou nog even wachten, er zal straks wel iemand reageren Bloos

judith_slu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 17:48

haah ik heb ze gister gekocht (210 euro) hadden nog 37 euro aan korting van de spaarpunten, dus dat viel weer mee Bloos

heb ze pas 2x aan gehad, wat mee gelopen, totaal nog niet fijn natuurlijk, kan dus nog niet vertellen of ze goed bevallen, maar vind ze wel heel mooi Haha!
Ik weet niet wanneer je jarig bent, en wanneer mijn laarzen mooi ingelopen zijn, maar dan kan ik je misschien meer vertellen.

fijne verjaardag alvast iig Knipoog

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:01

Ik wilde ze eerst ook kopen maar ze verkochten ze niet meer. De verkoopster zei dat ze voor die prijs laarzen wilde verkopen van goede kwaliteit, maar dat deze laarzen binnen een half jaar niet mooi meer waren (laarzen werden wit)
Dus nu heb ik de petrie standard, is maar iets duurder en heeft een hogere boog.

kuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:09

De Perfect en de Standaard zijn beide gemaakt van twee kleuren leer. De voet is minder glimmend dan de schacht. Ik heb ze nu een paar jaar en baal ervan dat ik ze gekocht heb. Ik vindt het namelijk niet zo mooi. Maar smaken verschillen natuurlijk!! Maar als ik nieuwe laarzen nodig heb ga ik toch voor een duurdere Petrie of een ander merk die dat niet heeft. Verder bevallen de laarzen wel goed hoor! Kuss

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:12

Ik heb de laarzen 2 jaar aangehad (nou ja 1,5 want 3 maanden na aanschaf paste ik er niet meer in en heb toen een half jaar liggen prutsen met oprekken en zo, uiteindelijk een rits in laten zetten en toen paste het goed)

Maar na 2 jaar nog zo hard als beton en zaten echt niet lekker.

Dus nu heb ik recteligne marylands 350 Geld, geld! maar ik ben er zo blij mee.

Heerlijk zacht en aantrekken en wegrijden.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:16

Ik heb de petrie standard nu een weekje ingelopen, en er 1x mee gereden. Heb tot nu toe geen last gehad van m'n voeten met inlopen. Vind ze nu al erg makkelijk lopen.

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:38

Ik heb ze ook en moet zeggen dat ik er niet uitermate tevreden over ben Nagelbijten / Gniffelen Destijds heb ik ze gekocht onder het mom van 'ik groei nog, tegen de tijd dat ik ben uitgegroeid koop ik wel laarzen van betere kwaliteit'. Achteraf ben ik daar wel blij om want ik heb ze nu al tijden niet nodig gehad ivm geen paard om te rijden maar als ik wél een rijpaard had gehad dan had ik wel flink gebaalt van die dingen..

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:40

Een aantal stalgenootjes van mij hebben petrie's en ze zijn niet allemaal te vreden,,
En ik moet eerlijk zeggen, ze blijven ook niet mooi..

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 19:45

elmiran schreef:
Ik wilde ze eerst ook kopen maar ze verkochten ze niet meer. De verkoopster zei dat ze voor die prijs laarzen wilde verkopen van goede kwaliteit, maar dat deze laarzen binnen een half jaar niet mooi meer waren (laarzen werden wit)
Dus nu heb ik de petrie standard, is maar iets duurder en heeft een hogere boog.

Dus na een poos worden de laarzen wit?!

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:47

Zijn dat die met die coatinglaag? Mij werd afgeraden laarzen met een coatinglaag te nemen. Ik heb nu wel Petries, maar dat zijn de Elite geloof ik, zonder coatinglaag dus en die blijven erg mooi.

__Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:51

Raar dat ik allemaal negatieve verhalen hier hoor. Ik heb ze nu ruim een jaar en ze zijn nog super mooi! Rij er bijna elke dag mee. Wel moet je ze natuurlijk goed onderhouden Knipoog
Ze zitten echt super goed bij mij.

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:53

Ik heb mijn laarzen nu ruim 2 jaar, ze zien er nog steeds top uit, de coating laat nog niet los, terwijl ik er niet altijd even netjes mee ben Nagelbijten / Gniffelen

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:57

Het gaat hier om de laarzen he Clown

Afbeelding

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 20:28

rommie schreef:
Ik heb ze ook en moet zeggen dat ik er niet uitermate tevreden over ben Nagelbijten / Gniffelen Destijds heb ik ze gekocht onder het mom van 'ik groei nog, tegen de tijd dat ik ben uitgegroeid koop ik wel laarzen van betere kwaliteit'. Achteraf ben ik daar wel blij om want ik heb ze nu al tijden niet nodig gehad ivm geen paard om te rijden maar als ik wél een rijpaard had gehad dan had ik wel flink gebaalt van die dingen..

Ik quote mijn eigen berichtje maar even, zie nu dat het niet echt heel duidelijk is Haha! Ik ben niet tevreden over mijn laarzen omdat ik vind dat ze veel te hard blijven (en ja, ze zijn echt echt écht goed ingelopen), lelijk worden en belabbert zitten... De hak is er ook een keer af gevallen, vraag me niet hoe maar hij lag zomaar naast mijn voet Clown Paps heeft hem er weer opgeplakt en hij zit nogsteeds, maar het is wel een minpuntje natuurlijk...

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 20:33

citroentj schreef:
Ik zou nog even wachten, er zal straks wel iemand reageren Bloos

hihi Nagelbijten / Gniffelen

ontopic: Ik hoor over de petrie perfect meer negatieve dan positieve reactie's.

Maetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 20:36

heey

ik heb de petrie perfect nu een half jaartje en ze bevallen me echt ontzettend goed ze zitten super!
@elmiran ik heb ze nu een half jaartje en ze zijn niet wit.. ze zijn nog heel mooi ( ik verzorg ze goed elke x als ik gereden heb! )

Kuss mae_meag

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 20:38

Ze zitten best goed, Fijne laarzen opzich. Maar ik neem nooit maar dan ook nooit meer leren laarzen zonder rits. uit en aantrekken is voor mij een ramp. Ik heb al heel snel kramp, en elke keer als ik die dingen uit trek verga ik van de pijn. Ben dus van plan er rits in te laten zetten.

hoe ze eruit zien; Heb ze nou half jaar. kleur blijft mooi zwart, vet ze nooit in ofzo. Maar ze blijven keurig!

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:15

Ik heb ze nu zon 3 jaar. Ze blijven idd hard, maar ik vind dat juist prettig. De coating laat sinds kort een beetje los, daar waar de laarzen tegen het zadel aan liggen. Opzich wel jammer, maar niet onoverkomelijk. Zou ook kunnen komen omdat ik een kunststof zadel heb.
De hak is er al twee keer onderweg gevallen, maar even wat houtlijm en klaar is kees.
Al met al vind ik het helemaal geen slechte prijs/kwaliteits verhouding eigenlijk.

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 16:24

Ik reageer nog maar een keer, ik verzorg ze dus helemaal niet, bijna niet in elk geval, ik ben makkelijk whaha, en ze zien er nog zo uit als op de foto die ik eerder geplaatst heb!

aukjegm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:31

Ik heb ze ook en vind ze eigenlijk wel fijn!
Zo goed verzorg ik ze ook niet, maar heb ze nu ongeveer een jaar en ze zijn nog steeds zwart en zien er goed uit! Lachen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 12:22

Ah al meer reacties!

Maar ik denk dat óf de laars zit jou perfect, óf juist helemaal niet Tong uitsteken
En goed onderhouden zal wel moeten dus..