Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ik blijf nu ook altijd aan het begin van de wei staan om te laten weten dat ze naar mij moet komen en ik niet naar haar.(dat deed ik eerst wel)
.
bij mijn nichtje heeft het ook gehoolpen...
Lilian1991 schreef:met een emmertje met biks lok je der en geef je der een handjebij mijn nichtje heeft het ook gehoolpen...
TornadoLover schreef:als je nou i limburg in belgië zou wonen kon ik misschien helpen, helaas woon je best wel ver
ik ga vaak een stukje fietsen of lekker wandelen of poetsen e.d! maar dat maakt helaas niks uit, en kom ik zonder voer dan is het helemaal een ramp helaas...

o0marije0o schreef:Wat ook kan helpen is je paard niet altijd mee nemen. Gewoon een appeltje geven en weer weg gaan. Zo denkt je pony..aaahh baasje eens even kijken of er wat te snacken valt..
Maarja zelf nooit uitgeprobeert..was tip van iemand van stal toen me vz paard ook in zo'n dwarse bui was

dus wel zorgen dat je tijd hebt) en dan echt alleen maar even lekker poetsen en meteen weer terug de wei in. Of misschien zelfs alleen maar even knuffelen op de wei zelf, en dan weer loslaten. Misschien kan dat zelfs wel meerdere keren per dag, als het vangen zelf niet te lang duurt
Ik zou er zelf ook helemaal gek van worden