Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

.
oosterhoff schreef:Ik heb er dit jaar een gekocht bij de Bas van der Heijden/Dirk van der broek. Je weet wel die supermakt. Iets minder ademend maar na wassen toch nog steeds heel goed waterdicht. Aan dse binnenkant zit fleece buitenkant nijlon. Merk B. Bocelli. Het is een soort bomberjas en lijkt veel op die van kingsland. En dat allemaal voor maar 12,50.
Als ze weer in de aanbieding zijn koop ik er direct nog twee bij. Overigens heb ik de mannenjas maatje m of s

dierfysio schreef:hmmm, mijn kyra k jas is wel echt waterdicht; vaak genoeg in plensbui gereden of gewerkt, en ik blijf toch echt droog...
Prisca schreef:dierfysio schreef:hmmm, mijn kyra k jas is wel echt waterdicht; vaak genoeg in plensbui gereden of gewerkt, en ik blijf toch echt droog...
Haha na 10 minuten brommer is hij echt doorweekt. Kyra K toen gebeld en zeiden dat al hun jassen water afstotend is. Was toch een jas van 125 euro.
dan kunnen de druppels niet naar beneden rollen. dat is net als met een tent. Als je de binnentent tegen de buitentent aan doet dat de buitentent ook lekken. 
Erg fijn.