Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Dyyy schreef:Ik heb twee dekens van Global.
Het verbaasde me dat ze zo sterk zijn. Voor op stal zijn ze goed genoeg.

.
) een waterdichte winterdeken van HH gekocht. Bar schreef:Ik ben altijd erg tevreden over de Harry's Horse dekens. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. En ze passen mijn fors gebouwde merrie goed.
De meeste dekens, waaronder de Bucas zijn haar te smal op de boeg.
Mijn Harry's Horse staldeken, de Highliner, gaat al 4 jaar mee en ik heb afgelopen winter, (bij Piaffe) een waterdichte winterdeken van HH gekocht.

jolentinus schreef:ik heb hetzelfde probleem gehad.. mijn paard had 3 dekens in 2 weken gesloopt.
mijn tip: koop 1tje voor buiten en 1tje voor binnen.
voor buiten heb ik: imerial € 108 euro. bevalt me super.
dit deken is ook erg sterk (uit ervaring)
pagony emperior (stal deken) 1200 D (€ 77,-)
en voor een stal deken moet je goed kijken naar hoeveel D het is.
de neeuwzeelander is volgens mij het sterkste deken aller tijden.. maar die is ook super zwaar (alleen met bont gevuld)
jolentinus schreef:daar is het antwoord al SweetGirliej D is van denier en dat is idd hoe sterk het deken is

itisi73 schreef:bucas winterdeken, All0in -one. Is 490 grams en echt een superdeken. Goede pasvorm, niet zwaar maar wel lekker warm.
Rond de 200 euro.
Bij ons op stal hebben 5 paarden deze deken op in de winter. Paar uur per dag naar buiten en de rest op stal. Bij erge strenge winter hebben we er nog een onderdeken onder.