rhijnauwen schreef:als je het commentaar naast elkaar legt, zitten er dan geen overeenkomsten in? Ben je al eens naar een jury toegegaan om tips/advies te vragen? Is jouw instructeur al eens mee geweest op wedstrijd? of heb je het al eens gefilmd? misschien zie je dan waarom de jury jou zo beoordelen.
Een L jury zal geen M dressuur gejureerd hebben, waarschijnlijk is deze jury kortgeleden geslaagd als M jury!
Natuurlijk zitten er overeenkomsten in, maar naar mijn idee ook verschillen. Maar het vervelendst vind ik dat ze naar mijn idee (en volgens mijn instructrice) de laatste 2 maanden echt beter is gaan lopen, maar de punten gemiddeld bijna lager zijn geworden.
En volgens mijn instructrice is het nou eenmaal een paard wat de ene jury graag ziet en de andere niet
Laten we hopen dat deze jury idd net haar diploma heeft behhaald, ik ga het nog wel even uitzoeken van de week!
(moet zeggen dat ik haar commentaar over het algemeen wel begrijp, misschien moet ik gewoon nog leren wat in de M de bedoeling is
)