)maar welke merken maken die? kom je altijd uit op maatwerk, of zijn er ook mensen die ze al bestaand verkopen.
ik heb nu de petrie fieldboot en wil graag een soortgelijke laars, dus niet te stug, slank om de enkel en het liefst met veter.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)
. 
?
(ik ken mezelf onderhand een beetje)
Gjilke schreef:Bij Petrie kan je alles laten maken wat je wilt. Pimpelpaars met gele stippen bijvoorbeeld. Dus ook wel donkerblauw.
Ik zou niet weten waar ze standaard blauwe laarzen verkopen.
LiSSy schreef:dat valt idd nog mee! ik wil alleen liever geen dressuurlaars, die zijn me veels te stug en dan trek ik ze toch niet aan(ik ken mezelf onderhand een beetje)
maar bij petrie zijn dus zo ongeveer alle typen laarzen in donkerblauw te bestellen?
Anoukie schreef:Voor kleurlaarzen kun je o.a. terecht bij Petri en Derby. Ik heb momenteel bruine laklaarzen van Derby, bevallen erg goed. Ik wil volgend jaar ook blauwe laarzen gaan kopen voor de wedstrijden, ik denk dat ik weer voor Derby ga. Die zijn prijstechnisch wat aantrekkelijker dan Petri.
? Anoukie schreef:

Coby10 schreef:Je merkt inderdaad toch echt wel een enorm kwaliteitsverschil tussen de laarzen van Huett en mooie kalfsleren Petrie's.. (ik heb blauwe laarzen van Huett en bruine Petrie's) maar goed, in prijs scheelt het ook wel 300 euro en voor erbij zijn de blauwe laarzen gewoon erg grappig. Volgens mij heeftt Petrie wel alleen de dressuurmodellen in kleur en niet de springmodellen. De pololaars hebben ze trouwens wel in kleur, die is ook wel ontzettend mooi!

LiSSy schreef:Coby10 schreef:Je merkt inderdaad toch echt wel een enorm kwaliteitsverschil tussen de laarzen van Huett en mooie kalfsleren Petrie's.. (ik heb blauwe laarzen van Huett en bruine Petrie's) maar goed, in prijs scheelt het ook wel 300 euro en voor erbij zijn de blauwe laarzen gewoon erg grappig. Volgens mij heeftt Petrie wel alleen de dressuurmodellen in kleur en niet de springmodellen. De pololaars hebben ze trouwens wel in kleur, die is ook wel ontzettend mooi!
ik wil ook geen blauwe laarzen voor erbij, maar juist om de westrijden mee te gaan rijden. moeten dus wel mooie laarzen zijn
de fieldboot is in meerdere kleuren leverbaar, ik ga wel ff informeren of die ook in het blauw is