donkerblauwe laarzen, welk merk?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

donkerblauwe laarzen, welk merk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 16:10

ik zit eraan te denken om over te stappen op een blauw rijjasje, dan wil ik graag ook donkerblauwe rijlaarzen (vind ik wel zo chique Haha! )
maar welke merken maken die? kom je altijd uit op maatwerk, of zijn er ook mensen die ze al bestaand verkopen.

ik heb nu de petrie fieldboot en wil graag een soortgelijke laars, dus niet te stug, slank om de enkel en het liefst met veter.

gabyfedde

Re: donkerblauwe laarzen, welk merk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 19:52

Ik ken iemand die heeft donkerblauwe van Petrie. Ik weet er verder niets van af, kan je vragen niet beantwoorden helaas.

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 09:02

Bij Petrie kan je alles laten maken wat je wilt. Pimpelpaars met gele stippen bijvoorbeeld. Dus ook wel donkerblauw.
Ik zou niet weten waar ze standaard blauwe laarzen verkopen.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 10:58

Voor kleurlaarzen kun je o.a. terecht bij Petri en Derby. Ik heb momenteel bruine laklaarzen van Derby, bevallen erg goed. Ik wil volgend jaar ook blauwe laarzen gaan kopen voor de wedstrijden, ik denk dat ik weer voor Derby ga. Die zijn prijstechnisch wat aantrekkelijker dan Petri Lachen.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 11:06

Afbeelding

Deze donkerblauwe (marine) Königs zouden op mijn verlanglijstje staan als ik wedstrijden zou rijden Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 11:18

Kostda Aimee Haha!?

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 11:20

485 euro Geld, geld! Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 12:57

Nah, valt me eigenlijk nog wel mee van Konigs!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 10:37

dat valt idd nog mee! ik wil alleen liever geen dressuurlaars, die zijn me veels te stug en dan trek ik ze toch niet aan Haha! (ik ken mezelf onderhand een beetje)

maar bij petrie zijn dus zo ongeveer alle typen laarzen in donkerblauw te bestellen?

Ziiggy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 11:12

Gjilke schreef:
Bij Petrie kan je alles laten maken wat je wilt. Pimpelpaars met gele stippen bijvoorbeeld. Dus ook wel donkerblauw.
Ik zou niet weten waar ze standaard blauwe laarzen verkopen.

hmm ik denkdat ik dan voor de pimpelpaars met gele stippen ga... moet ik wel zeker weten dat ik ermee op wedstrijd mag Clown

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 11:13

LiSSy schreef:
dat valt idd nog mee! ik wil alleen liever geen dressuurlaars, die zijn me veels te stug en dan trek ik ze toch niet aan Haha! (ik ken mezelf onderhand een beetje)

maar bij petrie zijn dus zo ongeveer alle typen laarzen in donkerblauw te bestellen?

Kalfsleren laarzen van Königs zijn niet stug hoor.... ja de harde buitenkant, maar die maakt hem juist zo mooi Knipoog

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 11:15

Als je laarzen op maat laat maken kun je toch gewoon alles laten aanpassen?

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 09:08

Alleen de klafslederen laarzen van Petrie (en Derby) zijn in kleuren te bestelen. Je zit dus automatisch in een duurder segment. Bij Van Huett kan je heel goedkope blauwe laarzen bestellen van gecorrigeerd rundleer. Ze zijn niet echt heel mooi donkerblauw, maar wel grappig en ze zitten heel erg soepel.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 10:34

die van van huet vind ik niet mooi, kalfslederen laarzen wil ik zowiezo. ik heb nu ook kalfsleer en als je dat eenmaal gewend bent wil je niet meer anders Haha!

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 13:26

als ik me niet vergis is de fieldboot ook in donkerblauw te bestellen(kosten zijn bij heut €32,50 extra voor kleurtoeslag)
De canterbury pro is er opzeker in het blauw(kennis van mij heeft ze)

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 22:05

Je merkt inderdaad toch echt wel een enorm kwaliteitsverschil tussen de laarzen van Huett en mooie kalfsleren Petrie's.. (ik heb blauwe laarzen van Huett en bruine Petrie's) maar goed, in prijs scheelt het ook wel 300 euro en voor erbij zijn de blauwe laarzen gewoon erg grappig. Volgens mij heeftt Petrie wel alleen de dressuurmodellen in kleur en niet de springmodellen. De pololaars hebben ze trouwens wel in kleur, die is ook wel ontzettend mooi!

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 06:52

Anoukie schreef:
Voor kleurlaarzen kun je o.a. terecht bij Petri en Derby. Ik heb momenteel bruine laklaarzen van Derby, bevallen erg goed. Ik wil volgend jaar ook blauwe laarzen gaan kopen voor de wedstrijden, ik denk dat ik weer voor Derby ga. Die zijn prijstechnisch wat aantrekkelijker dan Petri Lachen.

fototje?

edit: laat maar, zie 't al in je profieltje... berichtjes verwijderen kan blijkbaar niet meer.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 08:23

Hoe vind je ze GeJe Haha!?

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 08:59

Vind ze geweldig!!

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 09:04

Anoukie schreef:

wat heb jij óntzettend veel setjes Bloos!
en hele gafe laarzen!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-06 09:16

Coby10 schreef:
Je merkt inderdaad toch echt wel een enorm kwaliteitsverschil tussen de laarzen van Huett en mooie kalfsleren Petrie's.. (ik heb blauwe laarzen van Huett en bruine Petrie's) maar goed, in prijs scheelt het ook wel 300 euro en voor erbij zijn de blauwe laarzen gewoon erg grappig. Volgens mij heeftt Petrie wel alleen de dressuurmodellen in kleur en niet de springmodellen. De pololaars hebben ze trouwens wel in kleur, die is ook wel ontzettend mooi!

ik wil ook geen blauwe laarzen voor erbij, maar juist om de westrijden mee te gaan rijden. moeten dus wel mooie laarzen zijn Knipoog
de fieldboot is in meerdere kleuren leverbaar, ik ga wel ff informeren of die ook in het blauw is

Ramsesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 10:47

Die van Hipitalia kan je in t blauw laten maken ... kosten wel 500€ ik ga straks om de mijne (wel zwarte)

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 13:29

LiSSy schreef:
Coby10 schreef:

ik wil ook geen blauwe laarzen voor erbij, maar juist om de westrijden mee te gaan rijden. moeten dus wel mooie laarzen zijn Knipoog
de fieldboot is in meerdere kleuren leverbaar, ik ga wel ff informeren of die ook in het blauw is

Ik rijd wel met die blauwe laarzen wedstrijden, maar ik redeneer juist de andere kant op: wedstrijden rijd ik toch niet zoveel (je traint meer dan dat je proefjes rijdt over het algemeen), dus dan vind ik het zonde om speciaal daarvoor laarzen van 450 euro te kopen. Dat besteed ik dan liever aan laarzen die ik dagelijks draag Haha!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-06 13:52

laarzen die ik bij training draag heb ik toch al Haha!
ik vind die laarzen van huet niet mooi... of die plaatjes van de site vertekenen, heb jij een foto van jouw laarzen van van huet? en welk type heb jij?

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 13:53

ik rij in blauw jasje met créme broek.. bruine laarzen zijn daar ook heel chique bij!!