Aangezien ik nauwelijks meer groei ga ik leren rijlaarzen aanschaffen.
Een dressuurlaars.
Nu wil ik eigenlijk graag weten wat jullie daarvoor betaald hebben en welk
merk je dan hebt.
Alvast bedankt
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Omdat het de eerste keer is dat ik ze koop wil ik ze nog niet gelijk TE duur
Die Petrie Perfect vind ik inderdaad ook een mooie laars

Maris89 schreef:Ik heb ook een tijd de Perfects gehad, bij mij liet de coating aan de binnenkant van m'n been en bij de enkel hélemaal los! Het zag er echt niet uit. Heb ze altijd netjes onderhouden en alleen met rijden aangehad en toch is het gebeurd.
En dit was nog in het begin, later wordt het veel erger, maar misschien heb je wel geluk en gebeurd het bij jou niet.
Heb nu de Mountain Horse sportive highriders en die bevallen mij een stuk beter.

en dat bij deze twee laarzen niet het geval is). Maar eerder omdat ik ze te stug vind met rijden. In het verleden heb ik wel een van de twee gehad, maar dat beviel me echt niet. Wat dat betreft spaar ik nu echt wel door totdat ik echt fijne laarzen kan kopen! (maar goed das ieders mening natuurlijk!)Maris89 schreef:Petrie Perfect sucks! Ik zou maar lekker doorsparen voor echte góede laarzen.
viewtopic.php?f=118&t=613785Maris89 schreef:Ik heb ook een tijd de Perfects gehad, bij mij liet de coating aan de binnenkant van m'n been en bij de enkel hélemaal los! Het zag er echt niet uit. Heb ze altijd netjes onderhouden en alleen met rijden aangehad en toch is het gebeurd.
En dit was nog in het begin, later wordt het veel erger, maar misschien heb je wel geluk en gebeurd het bij jou niet.
Heb nu de Mountain Horse sportive highriders en die bevallen mij een stuk beter.