Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

justahorse schreef:westfalia schijnt goede trailers te zijn
sjorsie schreef:justahorse schreef:westfalia schijnt goede trailers te zijn
klopt, maar die vragen wel de hoofdprijs en zijn niet erg licht
Beetje zoeken op I-net levert je wel zo'n oude op voor minder dan 500 euro. Ze zijn helemaal moertje-boutje opgebouwd, dus je kunt het spul heel simpel uit elkaar halen en opnieuw opbouwen.
ikke20 schreef:Roadracer schreef:Gezien dat je 2 haflingers hebt zou ik inderdaad voor een 2-paards gaan. De trailer gaat misschien wel 20 jaar mee, en in de toekomst ga je vast wel met alletwee tegelijk ergens heen.
Heb je je BE? dat is wel echt noodzakelijk voor een 2-paards!]
je be is niet noodzakelijk voor een 2-paards trailer!!
ik mag met mijn auto (ford mondeo) een 2 paards trailer trekken met een fries erin zonder mn E rijbewijs. en deze info klopt. hebben het bij de anwb nagevraagd en de politie. het zit zo je mag met een B rijbewijs een aanhanger trekken die niet zwaarder is dan het ledig gewicht van je auto. dus ik mag met mijn auto(ledig gewicht1276 kilo) een 2 paards trailer trekken met een fries erin.
ledig gewicht trailer ong 700 kilo + ong 500 kilo van mn fries zit ik op 1200 kilo dus mag zonder E.
quote]

ikke20 schreef:Roadracer schreef:Gezien dat je 2 haflingers hebt zou ik inderdaad voor een 2-paards gaan. De trailer gaat misschien wel 20 jaar mee, en in de toekomst ga je vast wel met alletwee tegelijk ergens heen.
Heb je je BE? dat is wel echt noodzakelijk voor een 2-paards!]
je be is niet noodzakelijk voor een 2-paards trailer!!
ik mag met mijn auto (ford mondeo) een 2 paards trailer trekken met een fries erin zonder mn E rijbewijs. en deze info klopt. hebben het bij de anwb nagevraagd en de politie. het zit zo je mag met een B rijbewijs een aanhanger trekken die niet zwaarder is dan het ledig gewicht van je auto. dus ik mag met mijn auto(ledig gewicht1276 kilo) een 2 paards trailer trekken met een fries erin.
ledig gewicht trailer ong 700 kilo + ong 500 kilo van mn fries zit ik op 1200 kilo dus mag zonder E.
quote]