Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
,, en ja denk gewoon negeren enzo> met elmiran eens!
als ze nu de oren plat doet en ik zie dat ze wil bijten en even goed m'n stem gebruikt doet ze niks meer. Als het heel erg was had ik een springzweepje erbij omdat ze er soms ook bij ging lopen en mij dan bijna tegen de muren aan drukte. 
linky schreef:Heb je wel eens gecontroleerd of het zadel hem wel past en helemaal goed ligt?????
Ik had ook zo'n paardje maar met een goed passend zadel is het nu al een stuk beter geworden!!!
linky schreef:Heb je wel eens gecontroleerd of het zadel hem wel past en helemaal goed ligt?????
Ik had ook zo'n paardje maar met een goed passend zadel is het nu al een stuk beter geworden!!!

Iemand vragen om hem vast te houden terwijl je weet dat hij kan bijten en happen, is vragen om ongelukkenCitaat:Ik krijg zomaar de indruk dat je paard last heeft van singeldwang.
Op welk moment gaat hij klauwen? Op het moment dat het zadel op de rug gaat, of op het moment dat je aansingelt?
hij begint al als ik er aankom met het dekje.