Ik ben vanochtend gestart in gieten, de eerste proef (op zand) ging niet zo geweldig - er zaten gewoon te veel fouten in. Een eenvoudige wissel door de draf, een aantal overgangen waarin ze compleet stilviel, niet constant in de zijgangen, dan weer loperig in de galop - gewoon onvoldoende aan de hulpen. Resultaat viel desondanks nog tegen,`162 is toch echt wel heel weinig.
Vervolgens naar de grasbaan gestapt en daar maar meteen gaan rijden, het terrein was daar behoorlijk nat (waar je los mocht rijden, de ring was okay) dus ik kon toch niet echt iets nuttigs doen, direct maar gestart dus. Men bedacht juist op dat moment dat er een paard vlak naast de ring opgezadeld moest gaan worden dus ik voelde de bui al hangen, maar niks aan de hand

Iig, ik ging een half uurtje later kijken of de punten er waren. Ik pakte mijn briefje uit zo'n mandje, stond er 192 punten op! Ik dacht dit kan niet, dit is vast mijn briefje niet.....dus nog een keer gecheckt maar het was echt waar. Ik stond nog een hele tijd eerste, maar op het laatst kwamen er nog twee bij met 194 en 193. Toch nog een derde prijs, het startgeld is er weer dik uit

Ik hoop dat ik deze lijn een beetje vast kan houden en dat dit geen uitschieter was tussen de 160'ers in.....ik heb iig een persoonlijk record gevestigd