Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Had een pony bij mijn verzorgpony in de wei geloof ik ook. Je kan het ook voelen als het goed is

ladigo14 schreef:bij ons heeft ook een klopper iniedergeval 2 jaar ermee gelopen weet niet of die het al vanaf de geboorte al had want toen kende ik hem nog niet.
en pas sinds een paar maanden zagen we dat zijn 2e bal te voorschijn was gekomen en toen hebben we hem gecastreerd

Caira schreef:ladigo14 schreef:bij ons heeft ook een klopper iniedergeval 2 jaar ermee gelopen weet niet of die het al vanaf de geboorte al had want toen kende ik hem nog niet.
en pas sinds een paar maanden zagen we dat zijn 2e bal te voorschijn was gekomen en toen hebben we hem gecastreerd
De eerste hengst die al ballen heeft hangen met de geboorte moet ik nog tegen komen!

Chip2 schreef:Allemaal bedankt voor de reakties. Ik ben gisteravond nog is heel goed gaan kijken en er hangen er dus wel 2 alleen de ene is nog zooooo klein dat je hem bijna niet zag zitten. Toch in ieder geval bedankt