Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
talented schreef:Tijdens de proef mag een paard stil gaan staan om te plassen, ook al ben je aan het galloperen of wat dan ook!

ingvdh schreef:Die van mij plast ook veel, maar nooit tijdens een proef. Ik merk het wel aan hem, omdat hij stil wil gaan staan, maar persoonlijk zou ik hem niet uitgebreid laten staan plassen tijdens een proef.
Die van mij begon er een spelletje van te maken door vaak stil te staan terwijl hij helemaal niet moest, gewoon onder het werk uitkomen.
Na de proef mag hij uitgebreid staan plassen, maar tijdens de proef niet. Dat weet hij en het is geen probleem meer.
Ik ga deze week die pilletjes halen en kijken of het werkt. 
klinkt raar maar je proeft snel genoef of het zout is of niet 

. Hij krijgt granenmix + en sinds gister gemengd met musli
Brennie schreef:Bij mesten gewoon doorgaan met de proef, ze kunnen immers rustig mesten tijdens het lopen.
Brennie schreef:De jury mag je hiervoor niet straffen door puntenaftrek. Gewoon laten plassen en daarna de proef weer netjes oppakken.
) een Endurance ruiter
Jurylid was het er niet mee eens, vond het een weigering en dat moest worden afgestraft
Lusitana schreef:Ze mogen ook voor mesten stoppen, al is het niet strikt noodzakelijk.