heb een nieuwe paardrij broek en een foto ervan maar weet niet hoe ik die moet plaatsen zou graag jullie mening erover willen maar gaat moeilijk zonder foto kan iemand ff helpen
Het staat hier een beetje verkeerd, ik zal even temmen En over dat foto plaatsen, je upload de foto is bij een uploadsite ( bijv. www.mijnalbum.nl ) En als je dat foto geplaats heb klik je met je rechtermuisknop op de foto en klik je op eigenschapen en kopieer je de link die daar staat. Die link zet je tussen [img][/img] Dus dan word het [img]link[/img].
Ziet er mooi uit ja, maar ik vind het draagcomfort ook erg belangrijk en deze broek zit mij echt totaal niet lekker. Ik vind sowieso de zomerrijbroeken niet zo lekker zitten omdat ik de stof te dun vind.
Als het die van de foto van Sapphire is dan heb ik 'm ook aangehad Vind 'm er leuk uitzien maar net als mademoisel vond ik 'm helemaal niet lekker zitten
oo bij mij zat tie wel goed hoor.. (A) alleen ik vind die zakke een beetje irritant bij mijn vorge broek zat er een rits in en kon ik dus gewoon mijn sleutels er in laten zitten maar bij deze niet
Mooie broek ,mijn laatste broek die ik gekocht heb was een zomerrijbroek ,en daar zitten allemaal gaten in ,en ik heb een normale horka rijbroek (heb ik al echt hééeéél lang en die ziet er er nog keurig uit ,maar die broek van jou is wel gaaf