Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik kan nu dus ook niet starten, maar 1 prik kan dat oplossen?? Splinter schreef:Kan je ook een herhalingsprik nemen? Hoef je dan niet de basisenting weer te doen?
Bertuss schreef:dus even kijken..
Ze is 28-4 nog geënt, en dan zou ze nu dus weer vóór 28-5 geënt moeten worden? Is het dan goed?

Marije_jiplover schreef:7 dagen na de tweede enting van de basisenting mag je weer starten.
alegemeen wedstrijdreglement van de knhs schreef:4. Een paard is startgerechtigd indien uit het vaccinatieoverzicht blijkt, dat het paard als volgt
tegen influenza is gevaccineerd:
a. Een basisvaccinatie, bestaande uit twee inentingen, die minimaal 21 en maximaal 92
dagen na elkaar moeten zijn gegeven.
b. Vervolgens een jaarlijkse inenting, die niet later dan maximaal 12 maanden na de vorige
inenting en
minimaal zeven dagen voor de wedstrijd
moet zijn toegediend.

nomes schreef:Hmm, dat laatste stukje kende ik niet. Betekent dat dat ik als mijn paard voor eind mei zijn nieuwe jaarlijkse enting gehad moet hebben en ik laat dit deze week doen, ik aanstaande zondag niet mag starten? Dat is toch vreemd, ze is dan toch gewoon altijd keurig op tijd geënt?
wanneer ik een startkaart controleer).