Ik weet dat heel erg veel paarden/pony's last hebben van
zomereczeem. Maar wat doen jullie er eigenlijk aan??
Ik heb voor deze zomer 2 Ivanhoe halssdeken gekocht. En dat
werkt heel erg goed. Ze hebben nergns meer last van.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
geluksvogel schreef:weet je ook nog de site voor de ifanhoe eczeem deken? ooit ergens gezien maar nooit meer gevonden
Het word al wat beter, maar het is nog niet over (is net een dag geleden gewassen
) dus zal morgen even weer kijken
, over mijn andere maatregelen moet ik nog eens gaan nadenken, ik ben er tenslotte ook nog maar net 1 week druk mee!
Daar hadden ze het.

De boett dekens (en de andere merken met zelfde model
) vind ik toch fijner dan de bucas, de pasvorm is veel beter (voor mijn IJslander iig ) geluksvogel schreef:weet je ook nog de site voor de ifanhoe eczeem deken? ooit ergens gezien maar nooit meer gevonden
superfries schreef:Mijn vriendin heeft een shetlander die eerst onzettend veel zomerexceem had. Door de juiste voeding is de pony er helemaal vanaf...
EvaSuzanne schreef:Kan iemand mij vertellen wat die dekens doen? Is het niet zo dat ze dan alleen niet meer kunnen schuren? Vermindert de jeuk er ook door? En iemand had het over de juiste voeding, maar wat is dan de juiste voeding? Ik heb wel eens gehoord dat eczeem idd met de stofwisseling te maken zou hebben, maar waarom zou zo'n deken dan wel werken? Er was toch aangetoond dat het niets met vliegjes te maken had? Ben benieuwd!