Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
T arme dier... ik zou hem even laten nakijken door de dierenarts voor de zekerheid. kan goed dat het geen kwaad heeft gedaan, maar gewoon voor de zekerheid
) Ik wou ook een homeopaat naar hem laten kijken, of die drukte iets psychisch is, of dat hij "angst" heeft opgelopen, maar daar is tot nu toe niets van gekomen, de dierenarts zei dat er niets aan de hand was.
de dag erna zou hij gekocht worden door een andere vrouw, maar we hebben hoger geboden.
)
(weet ik !!)

Nikki_jimmy schreef:? heb je alleen de titel gelezen ofzo? Misschien iets meer inhoudelijk, voor de duidelijkheid voor de mensen die slim willen doen IK HEB NIET OP EEN ENTER GEZETEN! Ik rijd nu een 5-jarige, wie als enter door een ANDER al is gereden(op gezeten dan)
Ik bedoelde het niet zo(al kwam het er wel zo uit, dat geef ik toe)

maar het ging nu niet om de foto's!
is dit ook een "stoelzit"? 

Daarmee kan er net zoveel kapot gaan als bij een dravertje of een shet.Kitty84 schreef:Als die man er 1 keertje heeft opgezeten...handig is het niet, maar echt kwaad kunnen. Zeer waarschijnlijk niet. Maar goed, het had net zo goed wel kwaad gekunnen en dan zat je nu met een probleem.
Erg vervelend is dit.
Ik wilde ook even reageren op het rondje rijden op een belg. Een belgje is pas enigzins rijp om op te rijden als hij 4 jaar oud is (dit geld trouwens zo'n beetje voor alle paarden). Men verkijkt zich er vaak op hoe sterk een belg is. Een belg is gebouwd om te trekken en niet om te dragen. Neemt natuurlijk niet weg dat je op een volwassen belg natuurlijk een zwaarder volwassen persoon kan zetten dan op jou draver...zit een verschil in van een paar honderd kilo massa.
Maar om nou te zeggen...er kan wel iemand op een belg rijden van 1 jaar ... *aargh*Daarmee kan er net zoveel kapot gaan als bij een dravertje of een shet.
Moet wel zeggen dat je een leuk paardje hebt!
't Ligt ook aan het zadel hoor! Ik kan heel moeilijk zitten(mede omdat ik gewoon een vreselijke rug heb, mijn wervels zijn in de loop der jare scheef gegroeid, en dat is niet zo 1,2,3 verholpen) op mijn hoogbenige heethoofd.