Ik moest vandaag dus voor het eerst een wedstrijd schrijven.. M2 was dat met 27 deelnemers.. Nou wat mij opviel was toch dat die Jury's zó bevooroordeelt zijn. Voorbeelden:
- Jury keek op kaart zag een naam die als volgende binnen moest komen, zegt die zo tegen mij: "Oh die haalt geen winstpunt."
Terwijl die man nog niet eens de ring binnen was !

- Oefeningen die nog niet gereden was: "12 is een 7, 13 is een 7." Terwijl we nog bij 11 zijn..

- Ik vraag zo aan Jurylid: 'Weet u al of een combinatie een winstpunt gaat rijden als ze de ring binnen komen?' Die jury zo: 'Nee, laat eens kijken.' Pakt hij de lijst met namen, waar achter de helft die geweest was al de eindpunten stonden maar de andere helft dus nog blanco. Wijst hij zo aan: 'Die wordt 1ste, die wordt 2de, die wordt 3de.' En dan ook op ruiters die nog niet eens aan de beurt zijn geweest. En op het einde klopte het ook nog !!
En zo kan ik nog wel wat op noemen,
Beetje raar niet?

daarom heb ik soms ook wel een beetje een hekel aan dressuur het is en blijft een jury sport maarja als je dan laterZz in de Z komt weet je dat je al die jury's wel om heb gekregen
en dan vind ik dat je ook heel trots mag zijn op jezelf en op jezelf

ik bedoel, ik heb nog maar 2 wedstrijden M gereden en elke keer geen wp gehaald maar het gaat wel steeds beter.. dus de tijd komt van een wp