Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chicolover schreef:oja.. je merkt het ook aan de auto als hij het niet kan trekken
Onyx88 schreef:Hahaha, ja, ik stuur mijn vader altijd onverantwoord de weg op met een pony die eigenlijk niet van mij is (verzorgpony). Dan is de verzekering altijd zo blij.
Ik ben er iig uit dat de auto het gewicht wel kan trekken. Maar dat aanvullende blad wat je moet aanvragen bij de Rijksdienst voor Wegverkeer. Is dat verplicht? En weten jullie of dat lang duurt voordat je die hebt?
Onyx88 schreef:Deze auto is nog geen 5 jaar oud, het is eigenlijk niet nodig om een aanvulling aan te vragen.
Onyx88 schreef:Oohw, oke. Ja, ik hoor van alles en nogwat. Ik rijd zelf helemaal geen auto dus ik heb er ook gewoon geen verstand van.
manic schreef:Is de kogeldruk niet heel erg afhankelijk van de manier waarop je je trailer laadt?
In een paardentrailer zal het gwicht en dus de druk vrij regelmatig verdeeld zijn over de vloer, waardoor volgens mij de kogeldruk dan dus ook redelijk laag moet zijn?
Kan me voorstellen dat het bij een behoorlijk verkeerd beladen caravan (alles aan de voorkant) anders is...
Het is meer als vraag bedoeld trouwens, ik heb echt geen flauw idee.