sportbh's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zazoo

sportbh's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 11:14

ik heb alleenmaar gewone bh's, en heb daarmee nergens last van, maar nu het weer mooi weer begint te worden zoek ik een goede sportbh want als ik in een t-shirt rijdt gaat alles alle kanten op... welke bh's ondersteunen echt goed? vind t prettiger als het daar gewoon stil blijft hangen, dan krijg ik ook niet zoveel aandacht . ik heb cup C.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 11:34

Ik heb een champion uit de divoza gids, zit aardig met cup d en een shock absorber met cups, is ook fijn.

Mariskatw

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 11:40

Ik heb gewoon een goede sportbh uit de lingeriezaak. Blijft alles keurig op de plek Daar kunnen ze je evt ook nog advies geven enzo. Ik heb ook een shock absorber gehad, die zit ook fijn idd!

sanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 11:42

Bij de betere sportzaak kunnen ze je prima adviseren. Sinds ik Fila heb geprobeerd, wil ik nooit meer andere. Maar dat is natuurlijk ontzettend persoonlijk.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 11:43

PP --> RUI.

ratzel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 11:43

Ik heb ze van triumph, ben ik erg tevreden over

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 12:01

Ik heb ook al jaren een FILA, heb zelf een flinke boezem, dus onontbeerlijk een goede sportbeha.
Kan je echt de FILA aanraden!

stipkick

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 12:05

fila heb ik ook met beugels,zit erg goed verdeeld in de boezemen fila zitecht prima goed

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 12:14

Mmm, is mischien de moeite waard voor mij om ook eens naar te gaan kijken. Wat kost zoiets? Ik heb zelf een hekel aan beugels, maar met maatje D wordt het toch al lastig... :-/

Hessie20

Re: sportbh's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 12:34

Fila! helemaal mee eens!! echt top bh's en nog betaalbaar ook!

Rhys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 13:13

Ik heb een Triumph tri-action en die zijn helemaal super, het lijkt niks voor je hem aan hebt, maar alles zit harstikke vast als je hem aan hebt

Ik heb ook een fila, die was wel fijn maar was wel snel versleten.
En ik heb er pas nog eentje bij de Aldi in Duitsland gekocht, was heel goedkoop maar wel een fijne, van coolmax stof en dat is in de zomer wel weer lekker.

Als je een goede wilt ben je btw toch snel 30 euro kwijt....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 13:26

Bitch schreef:
Ik heb ook al jaren een FILA, heb zelf een flinke boezem, dus onontbeerlijk een goede sportbeha.
Kan je echt de FILA aanraden!

Ik typ hier wel FILA... maar ik trek hem net aan, en het is een champion...

manic schreef:
Mmm, is mischien de moeite waard voor mij om ook eens naar te gaan kijken. Wat kost zoiets? Ik heb zelf een hekel aan beugels, maar met maatje D wordt het toch al lastig... :-/

Die CHAMPION, die deus bedoelde is zonder beugels, ik heb zelf ook maatje D en deze zit als gegoten:

Afbeelding

(bron:www.divoza.nl)

KarinvdM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 19:46

Ik heb ook altijd Fila's, die zitten fijn.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 00:48

Sinds ik een half jaar de Shock Absorber heb ontdekt wil ik dus niets anders meer. Met mijn maatje (cup F) heb ik dus echt een hele stevige sportbh nodig en deze zit bij mij super.

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 19:58

Goh ik heb de simpele goedkope van de Hema, ze bevallen mij prima ondanks dat ik geen kleine cupmaat heb geeft deze bh goede ondersteuning!

Barco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 21:11

champion. Super BH's. Ik heb nu ook eentje van hunkemoller, ook wel fijn maar bij champion zit je niet met sluitingen te klooien.

_Inga

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 21:13

Heb hier nog eentje van Ten Cate liggen, fijne bh! En nog een tri-action, ook een fijne, maar die van Ten Cate is beter!

Heb hier van ten cate nog een splinter nieuwe 85B liggen

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 15:43

bedankt allemaal. wehkamp komt mij woensdag een zooi bh's brengen, dan ga ik lekker passen . heb wel de merken die jullie me aanraadden. voor een shock absorber zijn de mijne te klein .

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 13:54

Ik heb er ook twee van Fila, erg fijn. Geen beugels, want daar hou ik niet van.
Ik heb ze altijd aan trouwens, ze zitten heerlijk! Ik heb cup C.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 14:25

Zelf heb ik ook geen speciale bh voor paardrijden maar ben wel opzoek naar een goede. Vele van jullie zeggen dat de bh's van Fila erg fijn zitten. Waar halen jullie deze vandaan? Ik zie ook wel dat er bij de ruitersportzaken ook bh's worden verkocht, weet iemand van welke merken die zijn en of dit lekker zit?

gollempje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 15:22

ik heb nu een shock absorber met m'n maatje b/c. vind het wel een fijne bh, maar begint nu te verteren heb hem al ontzettend lang hoor! ik wil nu een champion uit gaan proberen.

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 13:26

Geen idee welk merk, maar ik koop ze gewoon in een lingeriezaak!

Katja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 13:30

manic schreef:

Ik word zo moe van mensen die geen bh in een D-cup kunnen vinden. Ik heb zelf een J-cup en kan ook gewoon een sportbh kopen.

www.lessbounce.com is een site die alleen maar sportbh's heeft. Leuk om eens rond te snuffelen en ze verzenden ook naar NL.

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 16:04

Dat snap ik ook niet. Er is echt zat te krijgen in D (behalve misschien met een omvang van 65 of 70, dan wordt het lastiger).
Ik stap op het moment toch weer van die Fila af. Vond hem eerst lekker zitten, maar nu ben ik toch van mening dat ze te snel steeds losser gaan zitten/uitrekken.

Ik heb nu het eigen merk van Hunkemuller. Die zit wel stevig.

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 16:24

BrankaZ schreef:
Sinds ik een half jaar de Shock Absorber heb ontdekt wil ik dus niets anders meer. Met mijn maatje (cup F) heb ik dus echt een hele stevige sportbh nodig en deze zit bij mij super.

Ik heb cup DD/E en ik heb ook twee Shock Absorbers. Voor mij ook niks anders meer, wat een geweldige bh's!! Ik heb nog nooit zoveel ondersteuning gehad met paardrijden, ik kan ze je echt aanraden!!