Wat zouden jullie doen? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wat zouden jullie doen?
brammie schreef:als je het voor de lol doet warom zou je er dan geld voor krijgen![]()
??
Loesjuh schreef:Inderdaad, je helpt haar, maar je doet het ook voor de lol. Ik zou gewoon een symbolisch bedrag vragen.

Loesjuh schreef:Haha ja, dat moet je misschien maar overleggen.
Wat jij hierboven beschrijft, 7 euro per keer, lijkt mij wel redelijk.
christafaas2 schreef:ik zou alleen geld vragen voor zijn voer en eventueele stallingskosten... verder zou ik er geen geld voor vragen...
Zazoo schreef:ik had ook begrepen dat ie naar jouw stal zou komen. jij schreef: ze brengt hem dan bij mij.
moet je ver reizen als je naar haar gaat?
Ik ga nu eerst een paar keer naar haar toe. Volgende week rijd ze af voor haar trailerrijbewijs en dan komt ze voortaan met het paard bij de manege en daar kom ik dan ook en dan ga ik rijden en dan gaan we elk weer naar huis. De manege is ongeveer 3 km verderop.
Ik zal het er de volgende keer eens even goed met haar over hebben.
Je hebt helemaal gelijk wat dat laatste betreft. Ik ken haar omdat ze bij mij in de les zit. Dit is mijn 1e paard wat ik tegen een vergoeding ga rijden dus ik wil het ook niet al te duur maken. Ik denk dat ik het maar op €7,50 ga houden. Dat zou dan €15 in de week worden. En €60 in de maand. Dat is een mooi bedrag om mee te beginnen toch? Als ik ooit een ander paard krijg te rijden dan vraag ik dan mss wel wat meer.
brammie schreef:als je het voor de lol doet warom zou je er dan geld voor krijgen![]()
??
Jaro_Lover schreef:brammie schreef:als je het voor de lol doet warom zou je er dan geld voor krijgen![]()
??