Ja het paard wat ik rijd laat me gewoon zitten op wedstrijd.Hij is altijd mega enthousiast en goed aan het been,tot dat we echt het poefje moeten rijden....Ook thuis in de bak is ie gewoon netjes aan het been.
Ik weet dat hij gewoon weet dat ik geen zweep bij heb(ik wissel dit af,omdat ik strakjes in het M geen zweep meer mag bij houden)
Wie heeft er nou de tip om ervoor te zorgen dat hij me gewoon niet zo naaid in de ring,want dat is het echt.
Ik heb er geen probleem mee om hem 1 keer echt flink aan te pakken(liever dat dan 10 keer extra been geven,want daar stompen ze toch alleen maar vanaf)Maar het maakt gewoon geen indruk,het lijkt alsof hij op wedstrijd zich helemaal afsluit voor mijn drijvende beenhulp.
Waar ik hem thuis maar 1 x exttra been zou hoeven geven,is het op wedstrijd een flinke por met mn sporen,maar gewon o,o reactie,hij gaat zelfs langzamer

super aan het been met inrijden, ook zonder zweep, maar zodra ik de ring in ging, (en was zelf absoluut niet gespannen) dan was hij het spontaan kwijt, en ging op X gewoon stilstaan
Niet alleen bij mij, ook mijn bijrijdster had hetzelfde verhaal
..
weer wat geleerd
maar ben al aan het voorbereiden
Is het paard weer niet goed aan been dan moet weer opnieuw doen.